Worms 4 mayhem

Discussie in 'Algemeen' gestart door lennert_S, 5 aug 2005.

  1. lennert_S

    lennert_S Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las in het laatscherm dat er easter eggs in het spel zitten, als je een easter egg vindt krijg je 1000 punten. Zijn er al mensen die deze eggs hebben gevonden?

    Ik heb er zelf ook al 1: in het laatste level van het eerst hoofdstuk (ben de naam kwijt) staat links van alle agents een auto die kan je opblazen. (ik gooide er tenminste een bom vlak bij en toen kreeg ik in mn scherm: easter egg gevonden)
     
  2. Donkey

    Donkey Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gehuurd en vind het een mega slecht spel. 'kheb wel nog geen eggs gevonden.
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    mij leek het wel een leuk spel, heb het niet, maar is het leuk???
     
  4. Donkey

    Donkey Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, niet kopen! Koop dan liever Worms 3: Forts under siege. Kun je veel meer in doen en kun je tegenwoordig al voor 15 euro kopen.
     
  5. lennert_S

    lennert_S Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een leuk spel, vooral multiplayer. Zorgt voor veel hylarische momenten.

    dit is trouwens niet egt antwoord op mijn vraag!
     
  6. Goldy

    Goldy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Lennert_S met Goldy ik weet er nog twee te vinden.
    De eerste zit in de map NICE TO SIEGE YOU,
    rechts in de grotten zit een nis ga daar naar binnen, of blaas de onderste deur op (grootste deur) in het midden van de vesting, loop dan rechts de gang door tot je de melding krijgt de easter eggs gevonden te hebben.
    De tweede zit in de map CARPET CAPERS.
    Je eerste worm waar je mee gaat spelen staat voor de professor op een carpet, achter de Professor staat een lage toren, rechts achter, onder in de lage toren zit een nis daar liggen diamanten. je kunt daar alleen met een parachute komen. VEEL SUCCES

    Ps. het is wel een leuk spel alleen baal ik er van dat, wanneer ik live speel, naar links kijk wanneer ik naar rechts wil kijken en anders om ook naar boven en beneden kijken is verdraait lastig op live.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2005

Deel Deze Pagina