Worms HD Worms HD is een spel waar ik eigenlijk best wel naar uitkijk, een spel die terug gaat naar de roots. 2d Gameplay, humor, actie maar vooral veel lol met vrienden. Worms HD heeft het groene licht van MS gekregen om op Live te gaan, dit betekent dat het waarschijnlijk nog enkele weken duurt voordat dit spel downloadbaar is op xbox live :yeah Wat is Worms ? Voor degene die niet weten wat Worms precies inhoudt zal ik dat nog eens uitleggen. Worms is een 2d turnbased game waarbij elke speler die meedoet beschikt over een groep wormpjes. Elke beurt mag je met één worm een actie uitvoeren, en de acties die kunnen worden uitgevoerd zijn het lopen en springen maar ook het opblazen van andere wormpjes. En hier komt de humor, kwa wapens heb je o.a "gekke koeien" en "vliegende schapen" . Maar het is ook al leuk om je worm met een bazooka te zien ! Worms HD zal getoond worden in HD ( en ik heb nu een HD read tv, ja sorry moest het kwijt ) Maar het zal bovenal gewoon weer voor veel fun zorgen. Games hoeven namelijk niet ingewikkeld te zijn voor een hoog fun gehalte ( Wii sports ? / de gemiddelde xbla arcade game etc ?. Hieronder nog een uitleg van wiki pedia en wat fotos ! Ik heb deze thread ook onder mijn andere account "MetalSonic" gepost op een ander forum: (http://www.ndomain.nl/forumnew/editpost.php?postid=179426)
op die plaatjes ziet het er niet echt hd uit maar dat boeit niet ik vind het ook wel vet.. Worms Rulez
worms = cool, maar 800 ms points!? 10 euri voor een middeleeuws spel... damn, ze moeten mensen toch echt ms points gaan geven hoor! Bv bij aanschaf van een spel/controller/etc x aantal ms points, of bij aantal GP x ms point gratisss...
hehe damn wacht ook al heel lang op deze game... mooie tijden waren dat vroeger altijd op de pc geweldig met die heilige handgranaat! HALLELUJAH!! genieten
Het maakt toch niets uit hoe oud het spel is? Het gaat eerder om de kwaliteit en op dat gebied is Worms echt top. Het ziet er trouwens nog steeds leuk uit. 2D Graphics blijven altijd strak, hoe oud ze ook zijn. Zolang de resolutie maar hoog genoeg is.
Precies, dit is de enige titel die ik de komende tijd ga aanschaffen. Over een paar weken moet die dan echt eindelijk komen, het wachten heeft eigenlijk wel lang genoeg geduurd
Ik weet nog dat Worms 3d na een tijdje werd aangekondigd en uitkwam. Dus ik en een vriend helemaal ernaar uitkijken, Worms 2d was immers genieten en in 3d zou het ook wel lachen zijn ! . Maar het is gewoon te ingewikkeld, besturing niet lekker, camera probs. Het moet gewoon simpel zijn kwa opzet maarja toch nog de tactiek, en dat maakt het zo leuk allemaal \o/ , lekker met 4 vrienden op 1 tv en knallen maar ! Word echt dikke fun gewoon \o/ \o/
IIk had WORMS 3d op me computer was een van de nieuwste toen, was wel grappig spel maar om 800 microsoftpoints voor neerteleggen vind ik niet nodig,,, download trail versie wel
Ach ik vind het wel een must have tussen me andere games, shooters, en adventure games. Worms is een lekkere pick up & play game, even snel 1 vs 1, of wat spelen tegen de computer. Lekker een eigen muziekje opzetten of gewoon de achtergrond muziek die ook ontspannen is :b:
Persoonlijk vond ik de 2d Worms versies ook leuker dan de 3d Worms versies. Het plezier zit hem in de eenvoud en de overzichtelijkheid.