Heb net vernomen van mijn game winkeltje dat JSRF niet als launch game gaat fungeren! weet jij hier misschien meer van Wouter?
Dat is dus dikke bull.. JSRF staat nu al als launchtitle bij MS, en bij dat pers event in november werd JSRF ook al aangekondigt als Euro launch game.. welke gamesstore was dat?
Kan dat game winkeltje niet gewoon een fout maken? Want wat ik tot nu overal hoor en van alle lijstje die op diverse sites verschijnen kan ik zeggen dat JSRF gewoon een launch titel is...
Ja ik zie het idd Wouter! maar bel maar eens op naar dat winkeltje! dan zal je zien dat deze meneer wat anders te vermelden heeft!, iets over een productie gebeuren ofzo.
Hoe verklaar je dit Wouter? Launch List: Air Force Delta Storm Amped: Freestyle Snowboarding Cel Damage Championship Manager Commandos 2 Dark Summit Dead or Alive 3 Freedom Force (Brute Force??) Fuzion Frenzy Genma Onimusha Gun Metal Halo Rallisport Challenge Knockout Kings 2002 Mad Dash New Legends NHL 2002 Oddworld : Munch's Oddysee Project Gotham Racing Rally Trophy Shrek Star Wars Starfighter : Special Edition Tony Hawk's Pro Skater 3 Transworld Surf 4x4 Evo 2 Waar is JSRF?
JSRf hoef ik toch later pas, dus mij maakt et niks uit, maar met chuckie en ck1 heb ik wel medelijden ( ) --> huil maar even uit hoor mzzzl, Munch and Abe