[PC] WoW Gamer Card Nodig!

Discussie in 'Games' gestart door BLACE, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb sinds zaterdag WoW en ik heb t vanmorgen geinstaleerd.
    nadat de 5e disc in de pc ging ben ik naar de winkels toegefietst om maar even een gamercard te gaan halen.
    Wat blijkt: In alle winkels hier zijn ze uitverkocht en komen ze pas op zijn vroegst volgende week woensdag binnen.. BALEN:mad:
    Ik dus naar een omliggend dorp gefietst,, ook uitverkocht..en in het andere dorpje natuurlijk ook..
    Ik smiddags(doorweek)weer pissig thuisgekomen,, zonder gamercard..

Nu is mijn vraag: heeft iemand van jullie misschien nog een spare gamercard voor mij.
    Niet meteen denken: NeRd!!KunJeNietEenWeekjeW88??!!,,Nee! Want dit is mijn laatste week vakantie en t zou natuurlijk mooi zijn als ik t deze week nog een beetje flink kan spelen.

Natuurlijk krijg je er een(of de code)van mij terug als ik er eentje in mn handen kan krijgen!!
    Degene die mij graag zou willen helpen, voeg me toe op msn: sanderschouten@hotmail.com
    Als je bang bent dat je me niet kunt vertrouwen wil ik je best via msn mn telefoon nummer en adres etcetera geven.

Heeeel erg veel dank aan degene die me wil helpen!:thumbs:

2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Bestel via internet ofzo. Of betaal gewoon de maandelijkse kosten d.m.v. internetbankieren ofzo.

En anders moet je gewoon wachten he >_>

3. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zou ook een trial account kunnen maken en die later dan opwaarden naar een full account, bij een trail kun je 10 dagen lang gratis spelen (zij het wel met enkele beperkingen) moet je maar op de wow site kijken.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eventueel nog een (volgens mij) 9 dagen trial code... Ik zal alleen even moeten zoeken. Even kijken of ik hem hier nog ergens heb liggen.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je krijgt toch je eerste maand gratis? Vul een nep creditcardnummer in en maak een account aan. Dan kun je gratis spelen voor een maand lang, vervolgens kun je weer in je profiel opgeven dat je toch niet via cc wil betalen maar met een gamercard (dan heb je dus een maand proeftijd en daarna stopt WoW voor jou als je in die tussentijd geen gamercardcode hebt toegevoegd).
    Het invullen van een nep creditcardnummer is geheel legaal, want als hij niet werkt, krijg je gewoonweg geen wow meer op het moment dat je zou moeten betalen.

Maar wij zijn al toe aan het 13 deel van ons WoW-topic, neem daar eens een kijkje, want alles wat je zou willen weten staat in de zeer uitgebreide startpost. :)
    Dit topic gaat daarom dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina