[PC] WoW Guest Pass

Discussie in 'Games' gestart door Diz4r, 10 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb maar een nieuwe topic aangemaakt hiervoor, want ik kon er zelf niks over vinden. Ik weet dat er een grote WoW topic is, maar die is volgens mij niet voor zoiets als dit bedoelt.

Weet iemand misschien het volgende: Ik heb van iemand een WoW guest pass, en daar ben ik ATM een account mee aant maken, maar dan krijg ik op de derde pagina : Betaal methode 1/3/6 maanden. Betekent dat dat ik WoW zelf niet hoef te kopen in de winkel ?

Nu heb ik ook op de WoW website zelf gezocht en daar heb ik het volgende gevonden: http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01670p
    Dus daar staat dus het volgende :
    .

Maar dan vindt ik het alleen een beetje vaag waarom ze op de derde pagina om een betaal methode vragen.
    Hopenlijk heeft iemand het antwoord voor me.
    Alvast bedankt ^^

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet alleen dat je moet betalen om die spel op internet tespelen. Meschien gaan die betaal methode in als die 10 dagen van die 'WoW geust pass' om zijn.

3. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik in het begin dus ook, maar toen ik op de WoW website zelf ging kijken vondt ik dus dat volgende :
    En vraag ik me dus af waarom die betaal methode er staat, want als ik gewoon door kan betalen na die 10 dagen hoef ik WoW niet origineel te kopen.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je MOET betaalgegevens invoeren om te kunnen spelen, ondanks je guestpass.

Na de 10 dagen zul je toch echt het spel moeten kopen, om verder te kunnen spelen op je al bestaande account.

5. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sorry,
    Boven die betaal methode stond nog een stuk tekst die ik niet goed door gelezen had.
    Het volgende:
    Daar staat het dus al.... dat de betaal methode die ik kies dan automatisch door gaat.. Als ik de WoW uit de winkel heb.

Edit: Dus hier kan een slotje op ^^

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dus hier kan van jouw een slotje op? Ok zal ik dat dan maar doen?
    Beetje onlogisch om hier een topic voor op openen omdat deze vraag al een keer is gesteld in het centrale topic en je daar makkelijk had kunnen vragen.

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina