dit is toch wel de mooiste xbox ooit van alle gemodde xboxen die ik heb gezien http://www.401error.com/401error/xbox/
Die is zeker zeer vet... MS moet gewoon speciale mod-kits uitbregen, zodat dit heel makkelijk te doen is
Dit was al wel eens voorbij gekomen Maar hij is zeker mooi, zelf knutselen is het leukste vinnik, mod kits maken het te makkelijk. Heb mn computer ook helemaal zelf gedaan was toch wel leuk..het moet alleen goed gaan
had 'm dan groen van kleur gemaakt. Groen is de XBOX kleur.... Blauw komt meer in de richting van de PS2
Ik ben sprakeloos... Je kan veel zeggen maar dit is idd errug mooi, jammer dat daar zo''n geklooi aan te pas moet komen, en ik ben al niet zo handig op dat gebied maar helaas Erg strak ook de manier waarop zowel de Console als de controllers licht geven in het donker...ach keep on dreaming :{
Cool die gebruik ik ook , ik ga binnenkort een werkplannetje opzetten om mn xbox te modden. Moet nog even wat inspiratie opdoen..
Mjah, dat lijkt me cool! Ik zal mijn Xbox niet ombouwen voor het afspelen van gekopieerde games, maar voor het uiterlijk vind ik het niet zo'n punt. Daar lijdt immers niemand schade aan als jij je Xbox wat mooier maakt. En die lichtgevende controllers zijn ook mooi!