Wreckless op PS2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 9 apr 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las onlangs bij TXB forum dat Wreckless naar PS2 gepoort wordt. Ik heb hem nog niet, maar wat vinden jullie daar nou van?

Ciao

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er van te vinden? Ik geef er niet om van mij mogen zoveel games worden gepoort. Het is leuk als een console exclusive games heeft maar geef mij toch maar GOED gepoorte games.

Van mij mogen ze nog wel eens Airblade overporten naar xbox das dus echt een killer spel.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wreckless is een mooie frustrerende game alleeen voor de fans!! en je moet van tijd rijden houden!?
    Anders Niet kopen?

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    t gaat erom dat ie wilt weten wat je vind van het poorten van wreckless.

En ja wat moet ik nou met deze jongen?

5. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op dit board al eerder dat dit zo is, en dat er op de ps2 waarschijnlijk geen moer meer van overblijft :eek:

poorten van xbox of pc naar ps2 is sowieso kut de ps2 heeft een zeer eigen approach nodig qua graphics design

het ding kan echt wel spetteren maar ff zo'n money making poort in elkaar stampen daar kan je sowieso van verwachten dat dat zwaar knudde gaat draaien en uitzien op de ps2

dat geld ook voor ps2 naar xbox dat valt ook niet lekker te poorten dus dan loopt airblade ook ineens voor geen meter meer in ieder geval nooit meer zo super vloeiend met zulke mooie graphics als op ps2

ik vind dat poorten dus geen goede zaak, Ik hoef zelfs geen poort van rallisport voor ps2 want dan kan je ervan op aan dat dat nix word,en echt niet omdat de ps2 dat niet aan zou kunnen.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Van de officiele Wreckless forums heb ik begrepen dat deze port NIET zal gebeuren.*

Verdere discussie is nutteloos, breng deze waarhid de wereld in.

*(onder voorbehoud, ik heb 't ook alleen maar van de developers)

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja sorry hoor, maar ik heb het ook maar gelezen op TXB forum. Ik denk dat iedereen wel een beetje weet dat daar soms van die rare kwasten rondlopen die rumoeren verspreiden.

Ikzelf vind, ALS HET ZOU GEBEUREN, een slecht voorteken. Als ome Sony nu al begint met het poorten van xbox games, dan denk ik niet dat er voor gamers die NOG geen xbox hebben, wellicht nog een reden is om GEEN doos te kopen maar te gaan voor PS2. 1) Hij is goedkoper 2) Spellen die voor xbox verschijnen, komen ook voor de PS2, so why bother??

Maar het is alleen maar mijn opinie, dat zegt nooit zo veel.

Ciao

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    /me heeft ergens gelezen dat het in een persbericht heeft gestaan..

Deel Deze Pagina