Heeft er hier iemand al wreckless gespeelt en zo ja wat vond je ervan, is het 70 euro waard? Als je het internet afgaat zijn erzowel sites die het spel aanprijzen en ander boren het zo de grond in. Is het de moeite om het te kopen of niet?
Zoek even op de website (dus niet het forum) naar wreckless. Shareman had namelijk een ingame filmpie gemaakt..
WouteR heb net het filmpje bekeken en ik moet zeggen ziet er me maar een stom spel uit. De graphics zien er goed uit maar volgens mij sucked de gameplay big time.
nou ik heb de usa versie van wreckshit zo ga ik het noemen het is gewoon niet de moeite waard en het is alleen maar mooi graphics maar wat hebt je daar aan? beter kan je je geld besteden in ander spel. ik heb spijt dat ik die game heb gekocht!!
Ik vinnum egt wel kewl....Als je van Driver houdt dan denk ik dat je deze game ook wel kewl vindt, ik vin racegames over het algemeen wel kewl dus daar kan het ook aan liggen...Ik raad het je wel aan eigenlijk!
Kheb de demo gespeeld en die was redelijk koel, ookal vond ik de besturing wat "raar" aanvoelen, ookal is die 'tzelfde als bij PGR... Ik koop 'm iig niet, eerder Amped
Hij is best wel leuk hoor het is echt een spel die je een keer gespeeld moet hebben ik vindt het alleen niet de moeite waard om hem te kopen maar ik zou hem beslist huren overigens weet ik dan zeker dat je hem uitspeelt, het is namelijk een arcade game styled game (klopt die volgorde ?) dus een vrij kort spel op easy en light traffic doe je er nog maar maximaal 4 uur over om hem uit te spelen, Niet kopen dus maar beslist huren.
Je hebt het ook zo snel uitgespeeld hoor je vaak. en het is natuurlijk DOODZONDE dat je niet vrij kan cruisen of dat je kan multiplayeren.
Vooral dat niet vrij rond kunnen cruisen is heel irritant ik hoop dan ook dat Driver op de Xbox uitkomt maar zelfs als die hierop uitkomt zal het nog wel een tijdje duren.
Dat Spel Zuigt BIGTIME! Ik zweer het.....!!!!! De gameplay is echt door debielen bedacht! hoe kom je op zulke kut ideeen! Ik boor wreckless 10 km de grond in! huur 'm maar het is voor 2 uurtjes lagge
Ik heb de demo gespeeld en ik vond er eigenlijk niks aan. Je kunt niet echt mensen doodrijden ofzo, maar je kunt wel bijna overal doorheenrijden! Zelfs een bus of tram ofzo kun je nog omver krijgen! En je moet dan anderen achtervolgen en door tegen ze aan te botsen ze uitschakelen... Hmm, ik vond het niet spannend en zeker geen 70 euro waard. De beeldkwaliteit was ook slecht vergeleken met andere Xbox spellen. Geluid is ook niet mooi, er wordt soms iets gezegd, maar je verstaat er geen ruk van.