wrm krijg ik van die vage mailtjes?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door gegron, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gegron

gegron Guest

wrm heb ik van die vage mailtjes gekrege aan zo`n gast die z`n live kit nog nie betaalt had

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag of een tijdje terug?

3. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    sorry dat ik mij er mee bemoei maar je zin opbouw klopt zo erg niet dat ik niet eens je vraag begrijp:confused:

of is de vraag alleen aan crewmembers van xbw

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  4. gegron

gegron Guest

tijdje trug vorige week ofzo weenie wanneer ben net trug van vakantie en toen zag ik dat ik post ze wel ff

5. gegron

gegron Guest

BOE BOE BOE dat is de eerste

6. gegron

gegron Guest

Paul van der Torre
    --------------------------------------------------------------------------------
    Niet betaald
    --------------------------------------------------------------------------------
    Maak voor 1 maart het bedrag 59.95 over op de volgende bankrekening onder vermelding van het ordernummer (zie hierboven): Bankrekening: 127915745 Ter name van: Micromedia inz. Xboxworld Plaats: Nijmegen Vergeet niet je ordernummer te vermelden op je overschrijving! Let er op dat de betaling voor 6 maart binnen is. Als de betaling te laat binnen is ontvang je namelijk je Xbox Live Starter Kit niet, of niet op tijd.
    {addres}

de 2e

7. gegron

gegron Guest

Hallo Paul van der Torre,

Excuses voor het berichtje dat je zojuist hebt ontvangen. Dit was een test van
    het mailsysteem en het was niet de bedoeling dat die naar iedereen werd
    verstuurd. Het is dus geen betalingsbevestiging of iets anders "officieels".

Met vriendelijke groet,

Jorrit Schippers, webcoder Xboxworld.nl
    jorrit@xboxworld.nl

de 3e

8. gegron

gegron Guest

Hmmm. Blijkbaar was er toch nog iets fout :p In het vorige mailtje stond een
    verkeerde naam.
    Als het goed is is dit de juiste naam (zo niet, dan krijg je nog een testmailtje
    :p)

martijn vos

MVG,

Jorrit

de 4e

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  10. gegron

gegron Guest

ja solly ben vandaag net trug van mn vakantie maar nou weet ik t thnx