wrrm reageren de

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door venom NL, 15 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom reageren darkwing niet?

ik heb nu een probleem met "dark wing".
    oke de waarschuwing van "dark wing" zijn gegrond en terrecht.
    alleen de officiele waarschuwing is wat vaag, omdat we daarna wel weer nuttige onderwerpen hadden in de juiste tread.

en als ik hem daarover wat wil vragen krijg ik geen response.
    dus probeer ik het zo nogmaals.

link
    oke als ik hem daarop wil terug PM-en "leest" hij ze wel, maar negeert me compleet!

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat is je probleem dude :{
    Met name je laatste citaat is errug laag!! beter krijg je direct een ban idioot! :mad:

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dit de manier is om je probleem kenbaar te maken en al helemaal niet door pb`s openbaar te maken.....

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat Darkwing wel iets meer te doen heeft dan alleen op je pm te reageren, wacht iets langer en ik ben zeker dat je wel een reactie van DW krijgt (of een ban 8) )

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben ik 24/7 met xbw bezig? Nee.
    Ben ik verplicht om per direct te reageren op jouw onzin? Nee.
    Heb ik zin om per direct te reageren op jouw onzinnige pm's? Nee!
    Moet ik verantwoording afleggen aan jou? Absoluut niet.
    Is het nodig hier een thread voor aan te maken? Nee dus.
    Word ik hier nogal moe van? Nogal.

:{

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je maakt het probleem alleen maar erger ventje, een reactie van mij kun je helemaal wel vergeten nu. Je hebt een Waarschuwing, deal with it. Wees blij dat ik je niet ban voor deze actie. Je kunt ook te ver gaan.

Darkwing is pissed nu.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dit is dus weer een totaal nutteloze aktie dude. Ik denk echt dat je het op een verkeerde manier probeert op te lossen. Onbegrijpelijk dat je zo zijn gegevens publiekelijk maakt. Dat getuigt van weinig respect in mijn ogen.... Sorry hoor, voor deze actie kan ik geen begrip hebben. Erg laag en stom...

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Die OW is zeker niet vaag.
    Jullie gingen namelijk gewoon door na de post van darkwing

Of zijn deze posts niet van jou en Shr3dEr?

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt het recht om te reageren op de PM die je van Darkwing kreeg, maar je hoeft er toch niet 1 terug te verwachten. Jij hebt je mening gegeven en daarmee uit. Als je ff logisch nadenkt kon je dat zelf ook wel weten.

Als je de PM`s openbaar gaat maken ben je al helemaal een loser, dat doe je toch niet. Dat je een beetje Pissed of bent kan ik nog begrijpen, maar zon aktie is echt dom.

10. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    Ik reageer ook niet op alle PM's die ik krijg.
    Als mensen steeds daar voor een speciale thread zouden openen |:- .. Dan zou Darkwing heel wat slotjes kunnen uitdelen :cool: .

Dus, voortaan wat meer geduld! En als ie dan niet terug replyed zal die wel een goede reden hebben O-)

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja jongens, je mag je gelukkig prijzen als je antwoord krijgt op je fanmail richting Merel! ;)

12. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, misschien had Venom NL er beter aan gedaan zich voor te doen als vrouw, wie weet wat voor reacties ie op zn pm'tjes zou krijgen :9

Maar misschien is het een idee, zijn post ff aan te passen. Tenzij jullie geen problemen hebben met die prive info natuurlijk. maar ik vind t idd ook een zwaar loze vage actie...niet nagedacht jongen...

Offtopic @ mike: Btw ben het helemaal eens met jou laarzen-over-broek-mening ;)

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  13. Victor

Victor Guest

Wat is je probleem?:{:confused: Gewoon accepteren dat je een OW hebt en niet zeuren.
    Waarom maak je eigenlijk je pm's openbaar?:confused::{

14. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    ik zie het probleem niet, en zeker niet waarom jij begint over die kunst richting.
    Dark Wing heeft je een waarschuwing gegeven en daar blijft het bij, maak je niet zo druk...

Ik zou ook niet terugreagere...

Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom sluit niemand deze thread? Het lijkt me duidelijk dat Venom NL nu weet waarom hij geen reactie heeft gehad enzo. En waarschijnlijk komt er toch alleen maar 'ruzie' van zo'n topic. Marja....das mijn vizie O-)

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mja ik wachtte eigenlijk nog op een smeekbede van venom, waarna ik zijn ass kon kicken. Maar helaas :)

Achja, waarom ook niet: slotje dan maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina