Is 1.6 die nieuwe versie of is dat die oude? Ik heb wel eens gehad dat iedereen zou gaan C-S spelen op geen server kwam. Dat is ongeveer een half-jaartje terug gebeurdt. Maar dat kwam omdat wonid ofzoiets down was. Of iets aan het updaten waren. Maar dat was wel grappig want alle C-S forums stond rood met vragen van waarom iedereen niet in een server kan. En alle server waren leeg
ik vind 1.6 maar brak werken. En 1.5 is gewoon de goede oude counter-strike die iedereen zo graag speelde.
Ja okay 1.6 is al een paar maanden oud. Maar je kan er alleen nog niet aan komen zoals je aan 1.5 kan komen. 1.6 is toch die versie met die schild enzo?
Ja klopt, ook met die 2 nieuwe wapens en die nieuwe map. Maar je kan er (nu) ook slecht aan komen omdat het nog een beta is die niet eens populair is. 1.5 is gewoon nog steeds het populairst. Van mij had 1.6 niet gehoeven. Een graphics update zou gewenster geweest zijn
cs werkt weer die update was dat je een nieuwe knifemodel krijgt en valve anticheat en officiele bots