Ik heb Alan Wake uitgespeeld en ik heb geen 1 achievement behaald. Een vriend van mij heeft ze wel gekregen. Snapt iemand hoe dit kan?
volgens mij krijg je ook achievements als je een illegale versie hebt, dus dat is het dan wss niet. Of heb je ze offline gehaald en zie je ze niet online (door gamertag recoveren)? Dan kun je eventueel cache legen, want alan wake slaat volgens mij de stats op in cache. Moet je wel helemaal overnieuw beginnen.
Ja het was een legale versie, en ik heb het spel uitgespeeld terwijl ik was ingelogged op XBL. ik snap er niks van
Alan wake topic is hier te vinden! Voor de rest, gamertag recoveren en de game opstarten kan helpen inderdaad.
Lijkt me wel lachen als dat zou werken, ben benieuwd wat je dan te zien krijgt: Achievements unlocked: 50 for 1000 gamerscore
raar dat je niets krijgt. per episode uit te spelen krijg je een achievements en ook door de episodes krijg je achievements.
Dit kan beter in het Alan Wake topic. Ik wil je dan ook verzoeken daar verder te gaan. Wij kunnen namelijk ook moeilijk een uitspraak doen over waarom je geen achievements hebt gekregen. Als je de game netjes en eerlijk hebt gespeeld, dan kan het haast niets anders dan een vervelende bug zijn helaas.