1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf, strafpunten?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dioga, 8 okt 2006.

  1. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Serieus, relativeer de shit gewoon!
    Of zijn de mods hier niet meer capabel om een situatie in te schatten en de rotte appels eruit te halen?
    Hebben jullie serieus punten nodig om te zien wanneer je iemand moet waarschuwen/bannen?

    Pfffft! :D

    Dit gaat echt ver. Shampoo, shampoo! _O_


    Discussieer.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is net een uurtje geleden al een topic over gesloten, dus ik denk niet dat ze zin hebben in een discussie (hoewel ik het wél een goed systeem vind)
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Als ik niet over het beleid mag ouwehoeren dan ben ik hier weg. Tuurlijk mogen we hierover discussieren. Als het maar fatsoenlijk blijft.
     
  4. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    SLOTJUH!!!!

    Mooie avatar trouwens.
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook dat de regels nou wel erg streng worden hoor in dat andere topic werd ook een voorbeeld gegeven dat iemand een member een link gaf naar een ander topic en hiervoor een punt kreeg...

    dan zeg ik: doe ff normaal en leer nadenken

    dit gaat behoorlijk ten koste van de sfeer op het forum denk ik...
     
  6. basovich

    basovich Guest

    wtf, serieus :eek:..

    damn, over racisme gesproken dan! mensen mogen het niet eens over een andere link hebben. 6 strafpunten voor de mods :cool:.
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Precies. Rustig moderaten, mensen meer z'n gang laten gaan ipv meteen overal bovenop vliegen en voor elk akkefietje een puntje geven. Dat is stukken beter voor de sfeer hiero.


    Hoe lang blijven die punten staan?
    Kan ik dus, na 3 jaar ineens gebant worden ofzo?
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Kopen?
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is in dezelfde thread ook al toegelicht. Hij heeft dat punt gekregen voor een eerdere post, maar is via een andere post gegeven.

    Staat allemaal op deze pagina.
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hij een post een link, 6 strafpunte voor jou! :+

    maar vind het opzich wel een goed systeem, doe gwn normaal op het forum en er is niks aan de hand toch? :): :)
     
  11. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je indd normaal blijft doen zul je waarschijnlijk niet gebanned worden ;)
     
  12. basovich

    basovich Guest

    ..alleen hoef je maar 12x te zeggen in het game gedeelte als iemand bijv. een zelfgemaakte screenshot toont: 'oh wat een mooie tv'.. 1 pnt:).
     
  13. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    w00tw00t? een dubbelpost van Dioga! :eek:

    *bant 8)

    Like.. zo enorm streng zal het niet worden. Persoonlijk voel ik er niets voor om de bloedhond uit te hangen el alles en iedereen te bestraffen. Doet iedereen een beetje relaxt enzo, dan is er echt niets aan de hand. Al zou er voor ieder akkefietje een punt gegeven moeten worden, of al zijn de regels belangrijker dan de leefbaarheid, dan wordt modereren ook niet leuk meer.
     
  14. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Dioga heeft al één starfpunt!! ---> Dubbelpost! :+ (Meneer E had het dus ook al door...)


    Ik moet zeggen dat ik die strafpunten wel heel erg overdreven vindt. Is ons forum nou echt zo ver gezakt dat er starfpunten nodig zijn om de boel een beetje in de hand te houden!?!?

    Afschaffen weer die bende!!!
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Natuurlijk, gewoon normaal doen en er is niks aan de hand. Waar het mij meer om gaat is de manier waarop mensen nu behandeld worden, als een stel melkkoeien in een stal. :+
    Iedereen maakt wel eens fouten en voorheen kreeg je daar normaal een bericht over. Werkt een stukje persoonlijker.
    Wat nu?
    $member krijgt 1 punt voor off-topic. 1 punt voor dubbel posten. $member komt op 2 punten in het totaal. - Of krijgt iedereen nog netjes te horen wat er fout is gegaan? Want dan vind ik de punten een beetje overbodig.
    Zowaar presenteer ik u het eerste RPG forum. Bij 6 punten ga je naar het volgende level. \o/
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard behoort iedereen een fatsoenlijk bericht te krijgen als ie iets fout heeft gedaan. Anders weet je niet eens wat je fout doet als je een punt krijgt :/
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarneer komen de xbw spaarkaarten hiervoor eigelijk?
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het behoorlijk krampachtig overkomen allemaal.

    Zoals het hoort zou ik nu dus 2 punten hebben, voor een off-topic post en een dubbel post. Want na dat sanctie beleid gelezen te hebben dacht ik dus dat er een stuk strenger gemoderate gaat worden. Zo komt het iig op mij over. Inclusief punten.
    Ik zou dus een PM'tje krijgen met een vriendelijk berichtje dat ik 2 punten rijker ben wegens off topic en dubbel posten. :confused:
    Kweenie, vind het maar raar staan. Ik zie toch liever iets in de trand van een vraag/suggestie of ik de volgende keer beter wil opletten als ik post. Stuk vriendelijker, persoonlijker en gegarandeerd effectiever.
    Ik bedoel, je stuurt toch een bericht. Wat maken die punten nou uit?
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een punt gekregen omdat ik een link gaf naar een ouder topic van een al bestaand topic, ik wou die gast alleen maar helpen, krijg ik een punt voor wannabe-mod gedrag :emo:
     

Deel Deze Pagina