1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wtf, strafpunten?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dioga, 8 okt 2006.

  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    The Matrix had de verkeerde post aangeklikt, hij had het je uitgelegd in een PM waarom de verkeerde post voor een strafpunt was gegeven.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kloot niet enzo maar toch verander ik al zinnen zodat ik niet denk wat als hun dat anders opvatten.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik verwacht binnenkort de volgende aanvullingen:

    Fan zijn van Phil Colins: 5 strafpunten
    Moderator Zijn en Wannebe Poster gedrag vertonen: 5 punten
    Niet de juiste huidskleur hebben: 5 punten

    Die laatste is natuurlijk subjectief, want wat is de juiste huidskleur ;)
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Jij snapt het!

    :+

    Blauw. Einde discussie.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Dat betekent dat die persoon 5 punten heeft gekregen voor 2 overtredingen.
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    lol, proberen te raden van admin wachtwoord?! :lol:
    Dat moet beloont worden ipv gestraft.
    Als ie het echt heeft proberen te raden dan hè, ipv hacken. Maar hacken lijkt me stug.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat verwijzers eigenlijk voor?

    En het is voor ons niet zichtbaar (helaas) =(

    [Edit] Maar er staat wel verloopt op:.. Dus dan zou je denken dat de punten wel verlopen.. Of houdt dat wat anders in?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2006
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dan moeten we ook pluspunten kunnen verdienen :+.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Omg, wat een E-Drama hier.

    Gedraag je gewoon en je zult nooit wat van dat systeem merken. -.-
     
  10. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Hah, dat zou echt tof zijn.
    Eerst kei hard gaan spammen en daarna weer wat pluspunten verdienen etc. etc. :lol:
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    He, maar dan heb ik nu al weer vijf punten? Ik eis een verklarende PM per punt.....
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt helemaal geen punten gekregen. Wessiej postte een voorbeeld. Anders zou je zelf linksonder bij je gegevens het moeten zien staan. Je krijgt ook áltijd een pm mocht het wel zo zijn, want je moet verplicht een pm schrijven wil je een infraction uitdelen.
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    5 punten, 2x een straf gekregen.

    En over dat verlopen, in mijn profiel staat dit :
    Verloopt op
    Nooit
    Nooit

    Dus als ik een keer een dubbelpost maak ookal is het over 3 jaar heb ik een ban :emo:
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou doe je gewoon expres onredelijk. :{ Het is hier al meerdere malen gezegd dat we echt niet zomaar punten gaan uitdelen voor onzinnigheden als dubbelposten! En over dat verlopen, misschien moet daar maar eens opnieuw naar gekeken worden ja. Het is nou eenmaal net nieuw, er wordt nog voortdurend aan gesleuteld.
     
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we beter maar even ophouden hierover, het is nu wel duidelijk dat veel mensen het oneens zijn met het puntenbeleid. En de crew weet ook waarom men zo negatief is dus kunnen ze er over praten. Zoals The Matrix zegt:

    Dus laten we over een maand maar weer zeuren ;)

    Hier schieten we nu ook niks mee op..
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Daar moet inderdaad nog eens naar gekeken worden ja.

    Stel ik ben tuig. (:cool:)
    Ik zeik nu iedereen uit, en krijg daarvoor de nodige strafpunten.
    Daarna krijg ik een andere kijk op het leven en wordt ik aardig en probeer ik tegen iedereen zo sociaal mogelijk te zijn.
    Oops, internet doet sloom, een dubbele post perongeluk = een strafpunt.
    Samen met de strafpunten van daarvoor vormt dat een ban.

    Daar mag wel eens overna gedacht worden.
     
  17. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap je hele punt dus ECHT niet Dioga. Alsof wij opeens van de ene op de andere dag STRIKT STRENG gaan regeren op dit forum.

    Eigenlijk zou ik je vanwege het opstoken al strafpunten moeten geven ! :+

    Serieus, ik mod al jaren, niet altijd evenveel, maar toch wel regelmatig. Ik heb in deze afgelopen jaren zelden mijn kijk op dingen veranderd. Tenzij er echte drastische veranderingen waren. Dit puntensysteem is handig en overzichtelijk en voegt veel Positiefs toe ! Het is de overzichtelijkheid dat het denk ik voor sommige members hier (jij wellicht Dioga ?) moeilijk maakt omdat ze wellicht een punte kunnen oplopen en dat gezien kan worden door andere members/mods... nou oeeh. 8)
     
  18. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan toch helemaal niet door andere members gezien worden? Ik zie het in elk geval niet,,
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wannebe modgredrag ;) Dit levert je punten op schat.....

    Is er ook een groene bal?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2006
  20. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Het is duidelijk dat het nieuwe sanctiebeleid met dat strafpuntensysteem veel stof doet opwaaien... Het principe geeft het gevoel dat er aan het rechtvaardigheidsgevoel wordt gerammeld... Zowel bij sommige overtreders als bij (vooral) oudgedienden die het maar niks vinden dat er meer wordt beknot...

    Maar is dat wel zo? Kijk, vrijheid op een forum als dit juich ik ook alleen maar toe... Sanctiebeleid en hard optreden komen voort uit een aantal pestlui die de boel komen verzieken, anders was een sanctiebeleid niet nodig... Er wordt in het algemeen gesteld dat de sfeer op dit forum achteruit gaat... Kan de crew eens uitleggen wat er nu precies aan het gebeuren is, dan? Het is zo algemeen gesteld: de sfeer gaat achteruit... Kan dat eens nader omschreven worden?

    Enne, er wordt nu heftig gediscussieerd over het nieuwe strafsysteem met die puntentelling... Maar voorheen werd het aantal officiële waarschuwingen toch ook gewoon bij elkaar opgeteld totdat een ban-aantal was bereikt? Dat kun je ook een puntensysteem noemen, ook al werkte het dan ietsje anders...

    Er wordt ook gesteld dat de puntenindeling niet helemaal eerlijk zou zijn, dat je voor bepaalde lichte overtredingen toch wel veel strafpunten krijgt... Maar men moet toch ergens van uit gaan, nietwaar? Ik begrijp wel dat members zich graag willen laten horen, het gaat hen tenslotte direct aan hoe er gestraft wordt bij overtredingen... Logisch dus dat er zoveel gemopper is vandaag, maar ik zei al eerder dat het probleem in de praktijk blijkbaar veel minder erg is als dat velen vrezen...

    Wat ik zelf een beetje jammer vind, is dat het hanteren van het nieuwe systeem nu pas is bekend gemaakt... Waarom is er voor gekozen om leden in het ongewisse te laten tot nu toe? Ik neem aan dat daar een speciale reden voor is? Ik had het toch graag meteen aan het begin via een officiële aankondiging willen weten, dat er anders gestraft wordt... Blijkbaar is dit nieuwe systeem al twee maanden actief... Het is al die tijd geen geheim geweest, want degenen die er mee in aanraking kwamen, kregen er al meteen mee te maken... Maar dat vind ik eigenlijk geen reden genoeg om het twee maanden min of meer te verzwijgen... Dus nogmaals: waarom hebben jullie zo lang gewacht met het bekendmaken van het nieuwe sanctiebeleid? ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2006

Deel Deze Pagina