Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    hey heel leuk dat sommige hier van alles kunnen doen op deze site MAAR HET IS OOK NIET DE BEDOELING OM MIJN NAAM EN SHIT WAT IK BIJ ME NAAM HEB TE GAAN VERANDEREN GEWOON LATEN HOE HET IS DALIJK VERKUTTEN JULLIE ME AVATAR OOK IN WAT ANERS OM LOLLIG TE DOEN. gewoon een beetje normaal doen en niet MACHTSMISBRUIK MAKEN

SOmmige zullen wel nie snappen waar dit over gaat maar redacteurs of modders hoe het ook heet die wel

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    huh?
    om te beginnen stuur een mail naar wouter@xboxworld.nl*
    en dan kun je altijd nog je mening met andere delen door hier op het forum te plaatsen en dan het liefst op een [/b] nette [/b] manier.
    dus bv zonder CAPS LOCK

*sorry wout als ik dit niet moet noemen ofzow :)

3. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    ja van capslock heb je wel gelijk maar ik zet iets bij me profiel en dat lopen hun gewoon te veranderen in onzin dalijk gaan ze nog me avatar of iets bewerken ONGEVRAAGD ik ga toch ook nie als ik iemands ze avatar of tekst bij ze naam nie leuk of mooi vind bewerken of veranderen haal het weg of vraag het maar hier word gewoon machtsmisbruik vertoond

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. Caps zijn niet stoer, staan schreeuwerig en laten mijn hand richting het afsluiten knopje gaan, kortom, je wordt niet serieus genomen.

2. Jij mag mensen hier niet beschuldigen van racistisch zijn, en dan heb ik het nog niet eens over jouw "buitenlanders zijn in alles beter" praktijken.

5. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    1) Waar gaat dit in godsnaam over??
    2) Caps Lock aan laten staan is niet netjes...het valt me wel op trouwens dat als ik een topic lees dat je altijd wat te z**ren hebt.

Edit:

Wouter was me voor :D

6. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    kijk bij me naam stond volgens mij DUS dat is een mening na aanleiding van zijn nikker teksten enzo was niet eens kwaaddadig bedoelt. en omdat ik dat zeg en een jamaicaanse vlaggetje heb verander je die dalijk ook ??????????? omdat ik dan soort van anti blank ben????????

7. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    als je iets op hebt te merken op het beleid e.d. Doe dat dan in het Website opmerkingen forum, ook verzoek ik je om de volgende keer een duidelijkere titel te nemen. Moved dus, do not let this happen again.

8. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    close deze tread maar wou alleen effe wat vertellen en heb geen zin in een duscussie of tegen argumenten

9. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    closed

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg wat is dit nu weer voor een hype dat laatste tijd met dat negers-blanken gedoe?
    Kap daar nu eens mee daar krijg je alleen vijandelijkheid mee op het forum, dat is ook niet de bedoeling
    Btw doe dit idd volgende keer ff over pm ofzo.

Off-topic: wat is dat toch om Ikke in je sig te stoppen :+

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij bent echt een hypocriet mannetje. Waarom zou ik jouw avatar veranderen? Dat maak JIJ ervan!. Alleen kan jij niet zomaar iemand betichten van racistisch zijn, en ook niet als dat jouw 'mening' is. De discussie met apron en jermain ging om het gebruik van verschillende woorden, en niet over of je tegen gekleurde mensen bent de ja of de nee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina