Wtf?!?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brolly, 2 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    w00t heb eindelijk GTA San Andreas, dus ik ben net begonne, kom ik in de problemen, rijd ik helemaal met een politie motor, naar het einde van Los Santos, zie ik een brug voor me , waar een bord staat, dat er geen toegang is, dus ik jump het water in, en zwem helemaal naar Las Ventura, komt en dikke 4 sterren op mn scherm, en dikke 3 helicopters en 15 waut auto's achter me aan als ik ben overgezwommen, ik dik met een buggy door de hele woestijn, dwars door de restricted area met een horde politieautos en helicopters achter me aan, onploft mn buggy bij een soort dam.. (geen idee waar het is, maar helemaal in het noorden aan de linkerkant van de map)... dood :mad:

wanneer kan ik normaal naar Las Ventura, zonder dat ik wordt achtervolgd??
    want ik heb een telefoontje gekregen van zown agent en die zei dat ik de stad niet moest verlaten...

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  2. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol

/Mod Post dan niet...

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2005
  3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zover bent ik het verhaal. Je wordt namelijk in de gaten gehouden, als je naar een andere stad gaat krijg je de politie achter je aan.

Dit kon je inderdaad al vragen in de centrale thread, en let de volgende keer even op je topictitel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina