In hell in a cell als je bovenop de kooi staat en je mept tegenstanders naar de rand dan gaan ze wankelen! maar kan je ze dan ook eraf slaan??? Dit is mij nog niet gelukt! mar volgens mij moet het wel mogelijk zijn!! Weet iemand hier meer over? HELP ME!!! P.S. Check dit ook ff!! WWE RAW 2 Europese versie voor op de XBOX! Spel is nog nooit gebruikt en is nog verzegeld! Voor meer informatie, screenshots en ingame footage van de game klik je op de volgende link: http://www.xbox.com/en-us/wweraw2/default.htm Openingsbod: EUR 27,50 (GRATIS VERZENDKOSTEN!!!) Ik sta op de vertrouwenslijst en heb al succesvolle deals gesloten met de volgende XBW members: SLICER James Bond 007 T-box ID&T RULEZ BlaiR.WitcH Game word verzonden (zonder verzendkosten) zodra het geld is bijgeschreven op mijn rekening. De game kan indien mogelijk ook zelf afgehaald worden in Maastricht en cash betaald worden.
ja je kan ze eraf slaan of eraf chokeslammen....als ze wankelen moet je ze pakken met a en nog een keer a drukken.
off-topic komt dit spel ook nog bij de FRS of intertoys want heb ze nog niet zien liggen en hij moet toch allang uit zijn of heb ik het nu fout .
jah dat had ik dus ook in maastricht hebben ze hem niet! Hij is wel al uit maar in nederland is ie niet overal verkrijgbaar odat ze de sport niet populair genoeg vindne!! Ik ben hem ook helemaal in heerlen gaan halen bij de mediamarkt! Maar je kutn hem van mij kopen! Check 1ste bericht van de thread
Spel is bijnqa niet te krijgen in nde winkels. Heb het nog nergens gezien. En dan bedoel ik gewoon de grote winkelketens he.