Nieuwe WWE RAW @ info + screens. voor de liefhebbers ...rey mysterio zit in de game en je kan je soundtracks als entrance theme gebruiken voor je caws.
Die worstel spellen heb ik er nooit echt mooi gevonden altijd blokkerig. Maar dit ziet er toch aardig uit
het voorlopige rooster 01. A-Train 02. Al Snow 03. Batista 04. Big Show (Confirmed) 05. Bill DeMott 06. Billy Gunn 07. Billy Kidman 08. Booker T (Confirmed) 09. Bradshaw 10. Brock Lesnar (Confirmed) 11. Bubba Ray Dudley (Confirmed) 12. Charlie Haas 13. Chavo Guerrero (Confirmed) 14. Crash Holly 05. Chris Benoit (Confirmed) 16. Chris Jericho (Confirmed) 17. Chris Nowinski 18. Christian (Confirmed) 19. Chuck Palumbo 20. Dawn Marie 21. D'Lo Brown 22. D-Von Dudley (Confirmed) 23. Eddie Guerrero (Confirmed) 24. Edge (Confirmed) 25. Funaki (Smackdown #1 Anowncer, Maby not playable) 26. Goldust (Confirmed) 27. Hardcore Holly 28. Hollywood Hulk Hogan (Confirmed) 29. Ivory 30. Jacqueline 31. Jamal 32. Jamie Noble 33. Jazz 34. Jeff Hardy (Confirmed) 35. John Cena 36. John Hennigan (Tough Enough 3 Champion) 37. Kane (Confirmed) 38. Kevin Nash 39. Kurt Angle (Confirmed) 40. Lance Storm (Confirmed) 41. Lita (Confirmed) 42. Mark Henry 43. Matt Cappotelli (Tough Enough 3 Champion) 44. Matt Hardy (Confirmed) 45. Maven (Confirmed) 46. Molly 47. Nidia 48. Randy Orton 49. Rey Mysterio (Confirmed) 50. Rhyno 51. Ric Flair (Confirmed) 52. Rico (Confirmed) 53. Rikishi (Confirmed) 54. Rob Van Dam (Confirmed) 55. Ron Simmons 56. Rosie 57. Scott Steiner 58. Shannon Moore 59. Shawn Michaels (Confirmed) 60. Shelton Benjamin 60. Spike Dudley (Confirmed) 61. Steven Richards 62. Stone Cold Steve Austin (Confirmed) 63. Stacy Keibler (Confirmed) 64. Tajiri (Confirmed) 65. Tazz (Confirmed) 66. Test (Confirmed) 67. The Hurricane (Confirmed) 68. The Rock (Confirmed) 69. Tommy Dreamer 70. Torrie Wilson 71. Triple H (Confirmed) 72. Trish Stratus (Confirmed) 73. Undertaker (Confirmed) 74. Victoria 75. William Regal (Confirmed) 76. Shane McMahon 77. Stephanie McMahon (Confirmed) Non-Playable Characters 01. 3D Crowd (Confirmed) 02. Earl Hebner "Referee" (Confirmed) 03. Eric Bischoff (Confirmed) 04. Jerry Lawler (Confirmed) 05. Jim Ross (Confirmed) 06. Jonathan Coachman 07. Michael Cole 08. Paul Heyman 09. Terri 10. Vince McMahon
Mwoah, is misschien leuk om te spelen, jammer dat er zoveel gespeeld wordt tijdens de wedstrijden en niet alles echt is (heb in amerika vaak worstelen zitten kijken en dan zie je het op een gegeven moment mel. vooral als een paar gasten tegen een wijf moeten worstelen). Maar als de gameplay goed is en de gfx ook dan kan dit best een goede game worden.
dit spel gaat totaal niet op 1 lijken dus daar hoeft niemand zich zorgen om te maken ....ze gaan de gameplay-graphics enz. enz op een hele andere manier invoeren en zoals jullie weten was raw 1 gewoon gaar... maar dit spel is al langer dan raw 1 in de maak dus het moet wel een heel goed spel worden. ps. deze ''nieuwe screens'' zijn nog vorig jaar in het rond september genomen maar nu pas uitgebracht, dus verwacht dat de screens van 2003 er heel anders gaan uitzien (mooier dus).
ik zal maar gelijk van deze thread een centrale wwe raw 2 thread maken en dus de screenshots plaatsen die er tot nu toe nog zijn. HIER IS NOG DE 1E TRAILER VAN WWE RAW 2 WWE RAW 2: RUTHLESS AGRESSION
als het goed is kan je hem maken met wwe raw 2 omdat het een van de uitgebreidste worstelaarmakers heeft...en je kan je eigen soundtracks als entrance theme gebruiken dus heb je al zijn entrance theme
ach fuck zijn entrance theme... ik zet wel mr baller als theme... hehehe... ik ga em zowieso wel halen denk ik...
hahah mr baller....zal wel passen al zou je n pimp daddy maken ofzo maar niet bij the ultimate warrior.. LOL dansplaat als entrance theme voor the undertaker..
Raw 2 is echt een VET Spel die Graphics alleen al en je kan ook JR van de stoel aframmen enzo en gellukig zit er nu een Season Mode in met 4-players! je kan er vet veel dingen mee doen Royal Rumble Hell in A Cell! Voor alle echte WWE fans is er een WWE forum het is er heel leuk ik ben er zelf ook al tijdje membe van het is echt voor de echte liefhebber van WWE! www.wweholland.nl en forum www.wwehollandforum.tk By The Way Raw 1 is niet echt mooi maar Raw 2 word een Klapper!!!!
Als liefhebber van WWE, ben ik daar nu ook al een tijdje lid, maaruh... Je mag toch geen reclame maken in dit Forum, of zijn de regels hier nou aangepast ?
Heb de filmpjes gekeken ... ik dacht eerst .. "huh dit is gewoon real tv" . Het ziet er net echt uit man.
en dat waren pas de alpha filmpjes...w8 maar to wrestlemania dan laten ze de nieuwe films zien en screens