hoe unlock je alle characters,of hoe unlock je sommige characters want ik mis jeff hardy en de NWO(moeten erbij zitten)maar ik zie ze nergens staan. alvast bedankt
kijk ff in de (centrale) tread over Raw 2: KLIK Maar ik heb het spel (nog) niet vrijdag ist zover voor mij Een aantal mensen in de tread daar hebben vast wel antwoord...
zit er geen jeff hardy bij , maar wel Mysterio he, maar deze hoort hier te staan, hij heeft hulp nodig, misschien hier iets:klik zie net dat matt hardy er wel bij is
klopt, jeff zit er niet bij, erug vaag hoor ! Je kan hem welerg gemakkelijk maken bij CAS: KLIK Hier staan een aantal ( zeer goede ) CAS's voor Raw 2
he, bedankt, nu kan ik jeff gewoon maken, maar met betere moves, ik ben zo goed, maar ik pak toch vaker Mysterio, hij is echt vet
ja thanx,maar jeff hardy zat wel gewoon in de raw 2 trailer waar hij een swanton maakt op rvd. dus hij moet er dan toch eigenlijk gewoon bijzitten? misschien bij al die vraagtekens bij character selectionscreen,dat je hem daarbij kunt unlocken ofzo.
mja, eigenlijk wel ! want hijs nog niet uit NL ! Maar ik zal gewoon mijn CAS pakken met wat Mysterio moves En volgens mij ( wat er trouwens op NEOSEEKER werd gepost ) moet je de NWO unlocken ofzo ? Hulk Hogan kan je al kiezen... nu de rest nog... Jeff Hardy zal je volgens mij moeten maken, want hijs nu een jaartje ofwat uit de WWE, maar hij komt binnenkort weer terug
ik zou zeggen voor de mensen die mij niet geloven,bel dimensionplus maandag op in doetinchem en vraag maar. zul je zien dat ik hem al heb.
kheb net een mailtje verstuurd naar dimplus overwat je zei, dat jij hem al hebt ! ik wil hem ook, en volgens mij iedereen hier nu moet ik nog antwoord krijgen