Ik had een vraagje over Dit spel WWE RAW nou op verschillende treads staat al WWE RAW 2 maar wanneer komt eigenlijk deel 1 uit of is ie al uit want anders heb ik dat spel nog nooit in de winkels zien liggen want ik wil dat spel graag hebben???
Hij is al een tijdje uit.. Niet elke winkel heeft hem alleen .. Maar ik zou op deeltje 2 wachten als ik jou was.. WWE Raw is wel leuk maar niet meer als dat.. Er zijn aardig wat dingen die verbetert konden worden en als het goed is zijn veel van die verbeteringen doorgevoerd in deel 2. Ik heb zelf deel 1 , ik spreek dus een beetje uit ervaring ff wachten dus..
Ik heb deel een ook, maar die heet toch echt wwF raw inderplaats van wwE raw, of ligt dit aan mij? ik heb wwe raw wel vaker zien staan maar ik denk dat wwe raw=wwf raw of niet? Ik vind deel 1 ook nog steeds leuk, er zitten alleen een aantal dingen in die ze net anders hadden moetten doen (bv. de besturing, dat 1 knop 3 functies heeft is niet echt handig) Alleen de grote winkels hebben het spel, alle winkels in het dorp dat ik woon of er omheen hebben het spel niet, ik moest naar Eindhoven toe. Deel 2 komt trouwens in september uit.
deel 1 is niet de volle prijs waard of je moet heel erg hardcore fan zijn (c'est moi).....toch benk wel benieuwd of er hier iemand beter in Raw is dan ik.....Just Bring It...
De eerste wwe's die hier kwamen heette nog WWF Raw, toen kreeg WWE de naamsverandering en is die naams verandering doorgevoerd in alle volgende versies.. Das nog maar 3 maandjes dus.. hmm als ik de thread starter was zou ik dan op die versie wachten.. tenzij ie hem ergens 2ehands kan krijgen..
Ik wilde RAW eerst ook kopen, maar kreeg zo veel slechte reviews dus w8 ik maar tot deeltje 2. Wrestlemania 2000 op de n64 vink nog steeds de beste wrestlegame.
Maar bedankt he Nemesis (en iedereen)dan wacht ik wel ff op deeltje 2 (en zal ik wel naar D'chem toe moeten)
No problemo.. Kijk als je Raw 1 ergens voor een eurotje of 20 25 kan krijgen dan is ie wel leuk.. maar ik zou er zeker niet de volle mep voor betalen.. Zeker niet voor maar 3 maandjes
Nemesis No problemo.. Kijk als je Raw 1 ergens voor een eurotje of 20 25 kan krijgen dan is ie wel leuk.. maar ik zou er zeker niet de volle mep voor betalen.. Zeker niet voor maar 3 maandjes Daar heb je wel gelijk in (en The Rock is de beste Wrestler die er is)