Vind de sport geen f*ck aan . Maar deze screens zijn toch wel Skoon moet ik zeggen... Broeken beetje Shiny op sommige screens, maar verder best gelikt. Echter vind ik de sport dus niets aan, en lijkt mij de game dus ook niet interessant voor mij!
Nou goldberg zit er niet in denk.. Hij staat in ieder geval niet onder contract bij de WWE. Met een beetje geluk zit Brock lesnar er wel in, die naar alle waarschijnlijkheid ook weer een contract gaat krijgen. Ik kijk nu al uit naar deze game, ook al heb ik nog geen 360. Kan niet wachten totdat dit spel uitkomt!
ok.... dit is vrij kansloos. jullie verdiepen jullie ook echt in deze 'sport' het is grappig om die kerels kapot te slaan met de meest stomme dingen maar ik heb er geen euro voor over.
Ik kijk hier liever naar dan naar iets als golf, maar iedereen mag toch doen waar hij zin in heeft? Het IS niet kansloos, maar Jij VIND het kansloos.. das iets heel anders!
Ik kreeg gister een hartverzakking toen ik dit nieuws las. dit is voor mij echt het belangrijkste spel en ben ook freakin blij met deze aankondiging. WHOOOOOOOOO
Ik verdiepte me vroeger ook in deze 'sport' (toen was het nog leuk - 2001) en deze spellen zijn op de PS2 echt geweldig, ik heb daar twee Smackdowns op gehad en daar vermaak je je echt wel mee. Zeker om bekende dingen terug te zien is mooi, ik weet niet of ik dit spel ooit ga halen maar als het zo goed wordt als op de PS2 dan denk ik er wel over na. En het is misschien allemaal nep maar sommige matches van vroeger zijn echt geweldig, het dient als puur vermaak en voor mij was het dat toen ook. Het zou eigenlijk weer op TV moeten komen.
2001 was idd het beste jaar dat ik heb gezien.. toen kwam het ook nog op tv. Nu is TNA ook heel goed bezig, en dit is gewoon veel meer actie, en minder show! Ik hoop dat ze de gameplay wel goed hebben, want het laatste worstelspel op de xbox vond ik niet geweldig!
Mooi, Mooi! Vette game lijkt mij het en de screens zien er ook zeer tof uit. Nu nog wat vette modes erin stoppen en het publiek er realistisch er uit laten zien..
Ja klopt, de enige goede worstelspellen zijn die op de PS2 (en vroeger PSX). Maar Smackdown vs Raw is de licentie van de PS2, die van de Xbox was sinds kort Wrestlemania zoveel.
Op Gamespot stond de release op Q4 2006, dat duurt dus nog even. Net ook even een filmpje gezien van Gamespot, ziet er wel aardig uit. Wel jammer is dat de characters teveel glijden ipv. echt lopen, verder is de interactie wel erg goed wat ook in dat filmpje te zien was.
Deze ga ik zeker halen. Ben sinds jaren fan van deze sport. En 26 april zie ik ze live aant werk. Hopelijk word hij nog beter dan de ps2 versie want met die game heb ik me een heel tijd mee vermaakt