WWE Smackdown vs Raw 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door GtTheory, 20 okt 2009.

1. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja mensen..

Zoals ik merkte is hier altijd weinig tot geen animo voor op dit forum.. beetje jammer.. Maar er zijn vast wel mensen die deze game gaan halen? Ik verwacht em wel voor de 23ste eigenlijk. Ik heb er zin in..

Nu jullie nog..

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een goede serie vind ik het, maar helaas wat achterhaald aan het worden met name de animaties en full contact physics, weet niet of je dat zo moet noemen in een worstelspel.

Als ze dat verbeteren, dan zou ik het graag weer gaan spelen. De customizing optie, die blijft cool natuurlijk.

3. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah.. maar dit jaar is het allemaal natuurlijk weer nèt ietsje beter.. en veel meer 'customize' opties.. de CAW is nu in 3D enzo, dus lijkt het beter vergeleken bij de andere. Er zijn al een paar reviews.. anders blijf ik dat herhalen.

En als je geen worstelfan bent, zie ik ook niet heel veel potentie in deze game..

4. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal m sowieso!
    GtTheory we zouden nog een potje Live'en!
    Hierbij zodra 2010 uit is gaan we voor de created belt ;)

5. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah.. ;)

ur on :D

6. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw.. for some reason verwacht ik em wel eerder in de winkels.. misschien morgen, anders donderdag wel..

EDIT:

Mensen! Hij is uit :D Ik zag em bv op de site van gameshop.nl, en bij dimplus is de datum ook weggehaald. Ik ga zo in me pauze effe kijken of ik em ergens ken krijgen. Helaas ben ik 23 uur thuis, dus heb ik heel eventjes speelplezier.

Als je gebeat wil worden hoor ik het wel..

Laatst bewerkt: 21 okt 2009
  7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En ja hoor, ook deze game word nog aan mijn lijstje toegevoegd. Heb enkelen reviews gecheckt en bevalt me heel erg goed, met name ook de nog uitgebreidere create modes die nog nog uitgebreider zijn dan ze al waren.

8. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb ik hem vanmiddag ook binnen, heb er veel zin om mijn eigen finishers weer te maken.

9. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is verstuurd van Gamehubs, dus ik zal hem in 1 of 2 weken ook wel hebben.

Ik vind het trouwens niet erg om the wachten want het is niet meer dan de 32 euro die ik ervoor betaald heb waard. Daarvoor is er toch te weinig vernieuwing en teveel minpuntjes.

Maar ik kijk er wel naar uit.

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Superkick!!!

Zijn er echt geen mensen hier die hem spelen? Ik vindt hem helemaal te gek, ben wel een WWE fan dus dat heeft er ook mee te maken.

11. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel hem soms maar wacht op smackdown vs raw 2011 hoop dat daar ook meer soorten matches in zitten want vond dat er in 2010 op zich weinig in zat de create modes had wel veel opties

12. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel het liefst wrestling games omdat er veel moves enzo inzitten, gaat voor mij langer mee dan bijv streetfighter.. jammer alleen dat die mensen online precies zo spelen als in die games.. hadoken shoryuken of stun kick spear zzzzzzzzzaaie mensen online. bryan williams heeft gezegt dat die spear goed voor de cheaters is, tenminste iemand die mij gelijk geeft :p

in 2011 zitten 100 matchtypes, maar vraag niet welke er extra in zijn want het kunnen ook matches zijn waar je pin uit kan zetten in de opties.

als je day of reckoning kent van de gamecube.. de kans is groot dat 2011 beter word dan dat en voor mij was er geen 1 smackdown beter om deze punten
    .hell in a cell
    .aerial attacks vanaf de apron, in svr kan je amper makkelijk daarop staan
    .moves op wapens uitvoeren
    .iemand z'n move kunnen stoppen, in svr moest je toekijken hoe je partner bijv een showstopper kreeg

ability's mogen ze er wel uitlaten die worden toch alleen maar misbruikt door de meesten
    .je kan mysterio een lock pick geven zodat hij een submission van big show kan breken (dat is er geen maar is gewoon achterlijk)
    .spear fan favorit fired up dus in 10 sec 3 specials, kan ook met die andere onzin free specials.. das dus echt zielig als je zo speelt.

er zijn al glitches gevonden in de demo dus hoop dat ze die fixen, zoals als je van een ladder aflazerd en buiten de ring valt blijf je zweven op ring hoogte.

dit jaar geen red en green maar supercena (met cape) en asterix

Deel Deze Pagina