WWF Raw is War

Discussie in 'Algemeen' gestart door ricktheslayer, 3 jan 2003.

1. ricktheslayer

ricktheslayer Xbox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil misschien WWF Raw is War aanschaffen, maar ik wil graag weten wat iemand van jullie van dit spel vindt. Misschien nog andere aanraders zijn ook welkom.

ik heb nu:
    Splinter Cell
    Halo
    NBA Live 2003
    Conflict Desert Storm

:confused:

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    keb um ook maar hij raakt heel snel saai
    en de wedstrijden duren te lang
    je kan maar op een manier winnen en dat is pinnen (3 sec op de grond houden)

3. Animus-X

Animus-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Serieus???
    Hebbie geen KO's of submissions??:mad:
    Slecht man :r

Welk worstel spel zou je dan aanraden :confused:

4. Hotshot

Hotshot Guest

Serious Sam

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Met de thread starter meegaand zou ik ook graag tips willen over een goed worstelspel.... Lijkt me ook wel kikke om met vrienden te doen.

Heb een tijd geleden (de tijd voor de Xbox) eentje gehad voor n64 en die was echt stoer, vooral met meerdere spelers...

6. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    w8 op wwe raw2 die gaat ownen . heb je die trailers en de screenies al gezien.

trouwens in de nieuwe oxm staat er info over

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik heb daar nog geen screens van gezien...
    Wat wordt zo goed aan dat spel dan? wanneer komt het (ongeveer) uit?

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk half 2003

je kan je eigen soundtracks voor je entrance music rippen:9

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er idd wel vet uit! thnx

10. Gameslave

Gameslave Guest

Worstelwedstrijd is (in het echt) ook alleen maar te finishen door de tegenstanders schouders 3 sec. op de grond te houden. Als je m bijv. knock out slaat valt ie naar de grond maar moet je m nog steeds pinnen.

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    submission kan wel in het echt ...en knock out doen ze wel aan want soms is de tegenstander zo naar de klote dan wint de ander gewoon dan hoeft ie niet eens te pinnen

12. Gameslave

Gameslave Guest

En trouwens. WWF is grotendeels toch nep. Ga naar Amerika, waar dagelijks wwf wordt uitgezonden en kijk maar naar een hoop wedstrijden, dan zie je van zelf wel dat een hoop nep is, vooral de vechtende dames zijn nep.

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    maar dat is juist lachuh! ik vind het echt leuk om een paar van die wedstrijden te zien!

Een tijdje geleden zond yorin elke zaterdag avond wedstrijden uit, maar dan doen ze nu dus niet meer.... :'-(

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Wwf

Echt worstelen zuigt,ze ligge al voordat er geslagen word :)
    Maar de games blijve leuk,btw Bfalcon ik heb die ook gehad dan had je ook met ninja's enzo toch? :) da was een leuk spel zkz wel.... Wwf war hm... graphics zien er wel goed uit,zelf nog niet gespeelt

15. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Wwf

Ja inderdaad dat spel!! met inderdaaad een paar ninja's en dergelijke. Ook zat er zo'n poppetje in die iemand kon vloeren en op z'n kop kon blijven rammen terwijl hij bij elke ram ''hit 'em'' zei! dat was echt melig. Vooral met multyplayer was 'ie lachuh

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    egh ff voor alle duidelijkheid.. submissions kunnen wel in wwf raw..
    anyway.. als je een worstel fan bent is het wel een leuk spel.. 69 euro waard ? nee , ik heb hem zelf via dvdcrave besteld en daar was ie iets van 42. dat vond ik zelf redelijk en ik ben een worstel fan.
    Als je bereidt bent te wachten zou ik wachten op deel 2..
    Voor de rest is er legends of wrestling geen slecht spel maar nog minder realistisch kwa uiterlijk van figuren dan wwf ;)
    Zelf zou ik bij keuze voor wwf raw 2 gaan..

17. Period

Period . . . . . . .

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige worstelspel wat ik ECHT vet vind is WWF Smackdown 2 op de PSX (1 was ook cool) Vooral eigen mannetjes maken en daarmee tegen 3 vrienden vechten is erg vermakelijk!

Ook wel eens een ander leuk worstelspel op de N64 gespeeld (weet de naam niet meer) maar voor de rest waren alle ander worstelspellen zwaar kut.

18. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
  19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ja, ik vond worstelspellen ook het best op de n64. Eerst had ik wcw vs nwo world tour, was ik helemaal verslaafd aan :)
    daarna kocht ik wcw vs nwo revenge (heb ik nog steeds) heb ik ook avonden met 4 man gespeeld...
    Daarna nog no mercy gehuurd, maar die viel tegen, was ook van thq maar toch minder leuk dan revenge.
    Heb ook nog wwf smackdown op de ps2 gehad, maar dat was helemaal triest, wat een kutspel!
    wcw vs nwo revenge blijft mijn persoonlijke favo, is nu nog steeds leuk om te spelen :d

20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt WWE:RAW2??

/Me w8 vol spanning. :cool:

Deel Deze Pagina