Weet iemand wanneer WWF Raw uitkomt. Ik wacht al tijden, amd I can't stand it no longer]:- Dus wie er meer info heeft alvast bedankt.
WWE Ik heb ook maar eens mijn DX vermomming uit de mottenballen gehaald, leek me wel toepasselijk Ik hoop trouwens wel dat je bij het zelf in elkaar flansen (tm) van een superstar zelf je muziek kan importeren, zou wel mooi zijn.
------ mijn broertje had die laatste op de ps2. wat waren die langzaam man.[figuren]. ben heel erg benieuwd hoe die op de xbox is.
ik vind dit gewoon fucked up, WWF en DOA3 waren toch wel de games die mij tot de X-BOX trokken(dat was natuurlijk toen X-BOX voor het eerst getoond werd).. nou zit ik nog steeds op WWF RAW te wachten (terwijl in US al sinds feb. te krijgen is). Echt klote, hier in Europe en voornamelijk in NL komt alles gewoon vaak veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste laat. Er is gewoon te veel onduidelijkheid over een preciese release voor dit spel. Ik hoop gewoon dat ik hem in juni inderdaad aan mijn arme X-BOX kan voeren.. die is met smart aan het wachten op een WWF GAME!!! Maar.. gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke games opkomst!!
waar kijk jij het live dan? het is in ieder geval geen RAW als je het op zondag kijkt, is het HEAT? niet dat ik het nog kijk, hoor.. jammer dat wij het hier in amsterdam niet hebben maar via Sky worden ze nog steeds uitgezonden. En uiteraard jammer dat ik geen decoder voor heb
oh, cool.. wou vroeger ook altijd zo'n decoder halen maar ik hoorde steeds dat je er een bepaald bedrag per maand ofzo moest betalen.. Hoe heb je die kaart gemaakt dan? Codes via internet ofzo? (had ik ook een keer over gelezen op een van die nieuwsgroepen)