1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky X-Bazar ideeënbus: Voor alle tips, toevoegingen en opmerkingen m.b.t. de bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Valentiney, 9 aug 2008.

  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    als je em voor half 5 op de bus doet wel ;)
     
  2. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pak ook wel eens een gewone envelop en dan wikkel ik bubbelfolie om de game heen ;)
    maar dat van de keukenrol wist ik niet.

    kun je trouwens ook terugzien met wie je een deal afgesloten hebt, heb nou een paar goede deals gehad maar weet niet meer met wie en wat...

    en telt verkopen ook als een goede deal? nee he?
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  3. RecklessL1fe

    RecklessL1fe Gamer in heart

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of je deals kunt terugzien, maar verkopen telt gewoon als een goede deal hoor.
    Als een persoon akkoord gaat met jouw bod en vice versa dan heb je gewoon een deal gesloten.
     
  4. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmmm vanaf belgië is mijn game al overgekomen via TNT.
    Maar de game die hij verstuurde nog steeds niet xD
    Ik wacht nu al 2 dagen langer op de game :mad:
     
  5. DeltaSquad

    DeltaSquad Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien een ideetje om een soort database te maken van mensen met wie mensen een goede deal hebben gehad? Bijvoorbeeld gewoon de mensen waarmee je een goede deal mee hebt gehad posten en in de 1e post deze mensen in een lijst zetten. Kan miss ook met slechte deals :)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    :)
     
  7. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    een goede/slechte deal database zou wel vernuftig zijn omdat je nu moeilijk kan achterhalen of iemand keer de mist is in gegaan.
    al is het maar een simpele sticky met alle namen erin.
    en wil ik best mezelf offeren om het bij te houden dagelijks.
    tijd zat op mijn werk en thuis :)

    scheelt ook weer hoop sig space en je kan makkelijk zien wie er stoute jongen is geweest.
    alle losse sigs of een lijst. het blijft tricky want de genaaide vind dat hij altijd gelijk heeft en de naaier :) geeft de post de schuld. blijft lastig.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  8. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Dam ik kreeg net een kappote hoesje binnen met bubbel envelop :confused:
    Terwijl me dat nooit overkwam :mad:
    Ik baal ontzettend..
     
  9. Klik

    Klik Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de mensen de volgende tip geven:

    Zorg altijd dat het pakketje via de postbode meegaat en niet met de pakketservice. Ik heb zelf een bijbaantje gehad bij tnt en wat hoe er met die pakketjes wordt omgegaan is echt zorgwekkend. Ook wordt sommige auto's zo ingeladen dat er vaak een zware doos op een heel licht doosje valt. Het verbaasd mij dan ook dat niet 50% van alle pakketten kapot zijn!

    Dus stuur liever 3 enveloppen dan 1 pakken!!
     
  10. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week m'n pakketje laten afwegen bij het postkantoor. Moest 1,76 betalen voor de sticker/ postzegel.

    Vier dagen later krijgt degene die hem moest ontvangen bericht dat er te weinig porto op het pakketje zat. :{ En je hoort gelijk dat pakketje samen met dat bericht te krijgen maar die had hij niet gekregen. Nu is het pakketje zoek. |:-

    Gaat lekker daar bij de TNT.

    Tip: altijd afzender erop. Dat had ik deze keer niet gedaan, want tot nu toe was het altijd goed gegaan.

    Is een filter misschien iets voor dit forum?

    Misschien dat er mensen zijn die de gamesforum van Fok! kennen? Daar kun je de topics sorteren op PS, Xbox, PC etc.
    Kun je hier toepassen op TK, TR, GZ. :b:
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken het principe niet van daar, maar het lijkt me wel een goed idee als de bazar op één of andere manier misschien kan veranderen. Ik vindt het de afgelopen jaren een stuk onoverzichtelijker geworden, mede door de groei van het aantal mensen dat actief is op de bazar.

    Wat ik zelf wel vervelend vindt is dat topics zo snel naar de 2e of zelfs 3e pagina verdwijnen in een dag. Zo wordt je haast genoodzaakt om met regelmaat naar nieuwe koopjes te zoeken omdat je anders zo makkelijk iets mist.

    Is er niet iets mogelijk waarbij je bijvoorbeeld op game zoekt en dat er dan komt te staan wie die game aanbied oid? Of iets anders?
     
  12. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is zeker een goede toevoeging, volgens mij heb ik dat ook een keer voorgesteld maar het kon toen niet gerealiseerd worden dacht ik. Ik denk dat je het eerst kan beginnen met TK,TR,Gez. Want een aparte knop voor Ps en xbox is niet echt nodig op een xbox forum. :)
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, gewoon sub-forums ervan maken.
    maar denk niet dat het hier veel nut heeft om het op te splitsen in pc/xbox/x360/playstation etc.
    wat miss wel een idee is om er TK, TR, TK/TR en Gez van te maken. blijft het overzichterlijker, krijg je hopelijk niet meer het gezeik van mensen die ookal er duidelijk in de startpost staat alleen TK bv, er alsnog ruil deals worden aangeboden.
    lijkt me al met al wel goede toevoeging
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  15. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    lijkt mij inderdaad ook een nuttige toevoeging.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoals Hybrid al zegt is het inderdaad als eens voorgesteld maar om diverse redenen afgekeurd. De laatste keer, welke ik kon vinden, was al ruim 1 jaar terug. Ik heb het daarom toch even voorgelegd in het modhok om te kijken hoe de rest van de crew er tegenaan kijkt. Het is namelijk niet zo makkelijk als dat het lijkt. Maar het kan eventueel wel een oplossing zijn voor de vele threads in de bazar. Want threads zakken tegenwoordig erg snel naar pagina 2.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Persoonlijk denk ik dat het idee van [TK] en [GEZ] splitsen niet werkt. Dit omdat 9 van de 10 threads in de bazar [TK/TR] threads zijn. Er gaat dan niet veel veranderen en dan zit je nog steeds binnen een dag op pagina 2 of 3.

    Voordat we ervoor kiezen om de weergave of zoekopties van de Bazar aan te passen kunnen we misschien eerst wat andere dingen doen. De afgelopen tijd zag ik steeds meer mensen een algemene thread maken ( [nickname]'s ruilhoek oid) en dat gaat ten koste van het gericht zoeken. Ik zou graag zien dat we weer terug gaan naar duidelijke topictitels.

    Als zo'n topictitel dan op een gegeven moment achterhaald is, kan een mod gePM'd worden en dan kan een titel worden aangepast. Het is een kleine moeite en het bevordert het gericht zoeken van mensen.

    Je kunt trouwens ook meer resultaten per pagina aanvinken bij je opties menu he? Het maakt niet uit voor de plek waarop de thread staat, maar een thread die op plaats 90 staat zie je dan nog steeds op pagina 1 :cool: hehe
     
  18. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0


    Misschien TK/TR verbieden. :eek: Volgens mij is het meestal toch "Ik wil ruilen,
    maar als iemand een goed bedrag biedt dan wil ik eventueel wel verkopen."

    Die vallen naar mijn mening gewoon onder TR.


    Misschien ook aparte regels voor mensen die hun eigen thread bijhouden.

    "[GTV] Ramirez" ofzo. :) (gamesthread van)
    OF een andere afkorting.

    Dan kun je daar ook op sorteren.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik wil al een tijdje mijn GH3 Gitaar + GH3 verkopen maar ik zit nog steeds te denken over het verzenden. Mocht ik een deal met iemand maken is het dan gewoon mogelijk om het in een eigen doos te stoppen, dan naar het postkantoor te gaan en het te laten verzenden ( 6 of 7 euro kost het toch ) en dan komt alles goed ? Volgens mij is het best simpel maar maak ik er een dilemma van. :+

    Bedankt!
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jup, je zou ook gewoon de GH3 doos kunnen gebruiken maar daar dan een vuilniszak/tassen/plastic o.i.d. omheen doen zodat het niet zichtbaar is dat het een game is van €100 wat je verstuurd :+
     

Deel Deze Pagina