hoewel de lijst van betrouwbare personen niet vaak word geupdated (kijkt naar theone2000 ) heb ik toch een leuk ideetje dat een beetje gepikt is van IG. Daar hebben ze het zo gedaan dat je na 1 goede verkoop/ruilactie enz 1 'punt' krijgt. als je 2 transacties goed doen stijg je naar nr 2. op xbw.nl hoef je maar 1 x iets goed te doen om daarna gewoon bv niks terug te sturen. .. het is maar een idee....
Is wel een goed idee ja, kun je zien hoe veel ervaring ze hebben met de deals, maar je moet wel elke deal doorgeven. En het is erg veel werk om dit bij te houden.
Blaauw krijgt het door Ik denk dat het allief genoeg is dat we willen bijhouden wie er goed is en wie niet, om dan ook nog aantallen te gaan bijhouden wordt het helemaal te gek.
nja dat wil ik nog wel doen, ik heb het voorgestelt en wil deze verantwoordelijkheid wel op me dragen.
Dat zou wel vet zijn. Ik denk dat jij en xbw, maar moeten gaan praten. Volgens mij is dat ook helemaal niet zo heel veel werk als je ff een goed formulier in exel maakt!
nja dat hoeft niet eens. mensen sturen bv naar mijn e-mail adres. ik maak een lijst van 1x goed, 2x goed, 3x goed,4x goed 5+xgoed en mail ik door naar theone2000 ofzow Ik vind het zelf wel zwaar handig. maja, straks krijg je ruzie omdat iemand 'slechts' 1 x goede deal hebt gedaan
Het is meer werk dan dat je denkt.. k heb gisteravond ff de xbazar lijst voor theone2000 geupdate... maar dat waren toch ff 50+ emailtjes doorspitten!! weet waar je aan begint!
Het klinkt een b'tje lullig voor de mensen die al heel wat deals hebben gedaan via Xbazar maar toch op 1 moeten beginnen (zo zou ik zelf in de 5+ groep horen te zitten, maar omdat ik alle oude games die ik wil al heb, en de nieuwe games nog niet via x-bazar verruilt worden zit ik strax op 1 goede deal wanneer er weer leuke spellen "vrij" komen en denken de mensen die recent veel gehandeld hebben, en dus op 5+ staan, dat ik minder te vertrouwen ben....) Maar opzich vind ik het idee wel goed (Misschien is het te maken zoals bij magictraders: zie link onderaan sig)
ik vind het idee heel erg goed (beter goed gejat dan slecht bedacht), ik wil me eventueel ook aanbieden om te helpen
nja ik wil wel support hebben van Wouter ofzow. ik bedoel hiermee dat ik wel officieel ben , dus dat ik de lijst aan Theone2000 ofzo geef en dat ie dan ook online komt. want als dat niet zeker is doe ik het natuurlijk niet...
nja dat is vrij *****, ja. maarja dit is gewoon een soort van xtra, het is gewoon handig Edit: sorry voor dubbelpost, normaal gebeurt het me nooit en deze week al 2x!!
Ii vind het idd ook wel een goed idee, maar ik kan voorbeeld ff zeggen tegen bijvoorbeeld zenior eeej zeg ff da we een goede deal hebben gehad heb ik een puntje erbnij en zo kun je doorgaan.
hij bedoelt dat je makkelijk kunt frauderen maste rape is nog niet uitgeslapen lijkt het zo. of het is zijn irritante (net verkrachtte) zusje!
nja het is maar een extra, idd je hoeft maar 2 accounts te openen en je hebt al een goede naam. maarja dit is/zou slechts een hulpmiddel zijn. als je wilt cheaten kan het altijd wel...
alle goede deals in kaart brengen is misschien veel werk kun je niet beter de mensen in kaart brengen die niet te vertrouwen zijn dit spaart je veel werk en voor ons de kopers is het makkelijker om te kijken of er bandieten tussen zitten lijkt me is maar een ideetje