yyoooo seg hoe kunde zien of ge nen thompson of nen philiphs dvd speler hebt in uw boxken???? plzz heeellppp cya street
Les 1 hoe zie u of u een Thompson of een Philips Dvd in uw x-box heeft. - met neemt 2 liter water en doet het laatje van de dvd open en giet alles er met een trechter in. - u weet nu nog niet of u een thompson of een philips heeft daarvoor volgt u de volgende procedure: met neemt een Koevoet, breekeizer of iets anders u slaat een paar keer flink op de cd lade. - Heeft u het nog niet gevonden dan komt hier de oplossing: Neem een schroevendraaier en ruk die rubberdingetjes onder je x-box vandaan en stou em(die schroevendraaier)Daar in draai nu zoals u de kraan opendraaid. U kunt nu alle onnodige zooi uit u doos verwijderen Tada u ziet of u een thompson of een philips heeft.
Volgens mij kan je het zien aan de tijd die het duurt om de drive te openen. Als je hem in een seconde open hebt, heb je de Philips en als het 5 seconden duurt de Thompson. Volgens mij maakt de Philips krassen maar dit hele verhaal kan ook precies andersom zijn maar als het lang duurt voordat die open gaat zit je foed want dan maakt die geen krassen!
mijnes duurt vanaf knop indrukken 5 seconden om open te gaan ik druk de knop in dan w8 hij 3 sec, en doet hij er 2 sec over om de lade open te doen heb geen krassen
De Thompson schijnt krasjes te maken, de Philips is OK... De Philips (DVD XBOXEN) dingen schijnen in de EU gemaakt en verkocht te worden, dus grote kans dat de meesten hier een Philips, en dus de goede, hebben!