1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X-Box 360 Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Farmir, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen, ik heb een vraag over mijn half kapotte headset.

    Nou net als iedereen heb ik een headset bij de X-box gekregen maar nu heb ik wel een probleem: hij is na 3 Maanden kapot gegaan door een onbekende reden.

    Ik kan wel praten door de microfoon maar kan geen geluid door de koptelefoon krijgen dus speel ik zonder geluid al mijn X-Box live battles om toch nog iemand te kunnen horen praten want soms hoor ik er nog steeds niks van.

    Nou hier eindelijk mijn vraag: kan ik met dit probleem naar Microsoft stappen en een nieuwe terug eisen en gaat dit net als bij een defecte Xbox moet die helemaal door UPc dnaar onze oosterburen om een week op vervanging te wachten want zolang kan ik echt niet zonder head set:'-(

    Al vast Bedankt,
    Farmir
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel de helpdesk en zeg dat je headset kapot is, en dan krijg je een nieuwe zonder je oude optesturen.
    Ik had precies het zelfde probleem als jouw.
     
  3. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de Reactie...
     
  4. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Ik heb vorige week ook gebeld en ik kreeg na een paar dagen al een nieuwe thuisgestuurd! :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina