X Box 360 home cinema

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bikewoman, 23 feb 2012.

1. bikewoman

bikewoman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een xbox 360 nu wil ik hem op mijn home cinema zet aansluiten,een samsung.
    Met een 3 D Tv van samsung.
    De stekkers zitten in de home cinema set.
    Maar hoe en waar vind ik het beeld op de tv van de XBox?

Bvd

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Normaal gesproken moet je je hdmi kabel van je xbox in je hdmi aansluiting van je tv doen.

Nu lijkt het net alsof je je hdmi kabel van de xbox in je home cinema set (welke?) heb gedaan, maar dat die geen kabel heeft die naar je tv gaat!

Heb je wat meer info?

Tv hdmi kabel > receiver hdmi out

Xbox hdmi aansluiting > receiver hdmi in

Laatst bewerkt: 23 feb 2012
  3. bikewoman

bikewoman Member

Leuk Bevonden:
    0
    hdmi van tv zit
    in de home cinema set

Heb van de xbox alleen de 3 stekkers rood/wit/ geel achter in de home cinema set gedaan.

4. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    dit komt waarschijnlijk omdat je reciever alleen hdmi in (van je Xbox) naar hdmi out (naar je tv) beeld kan geven of hetzelfde met je RGB kabel. Maar dus niet van hdmi in naar RGB out zoals je het nu probeert. Zo is het in ieder geval bij mijn reciever.

5. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik het heb is het zo: HDMI van Xbox naar TV, en een optisch digitaal(d.m.v. laser) van Xbox out naar Home cinema IN. Dit is met een Samsung HTC350. Maar in onze woonkamer hebben we een Sony BDV-E370 die anders werkt, de HDMI van Xbox naar TV en een optisch digitale kabel van TV naar home cinema toe. Dan stuurt hij het via HDMI>TV>Optisch>Home Cinema.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    rood wit en geel moet je never never nooit gebruiken op een hdtv.

Welk merk en type surround heb je en welke tv? Dan kunnen we je heel makkelijk helpen :)

Als je receiver alleen 1 hdmi uitgang heeft, dan moet je een hdmi kabel van je xbox direkt op je tv aansluiten.
    Hierna selecteer je op de tv mbv AV knop het juiste hdmi kanaal, hdmi 1, 2, 3 of 4

Heb je een xbox zonder hdmi uitgang, dan gebruik je een componentenkabel met 5 tulpjes....rood groen en blauw voor beeld. Hierna selecteer je op de afstandsbediening van je tv de Componenten ingang

Daarna moet je het geluid naar de receiver zien te krijgen. Ligt er aan wat voor xbox je hebt en wat je ingangen zijn op de receiver.

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  7. verve_8

verve_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een soortgelijk probleem. Ik krijg er ook geen geluid door en m'n receiver is 'n Sony DAV-DZ 230. Hdmi kabel van Xbox naar TV en dan?
    Er moet ook nog een TV decoder tussen.

8. verve_8

verve_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid hoeft niet optisch te zijn,ik beschik enkel over hdmi en Scart kabels.

9. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Alleen met hdmi en scart gaat het je op die manier niet lukken.
    Je zal een optische kabel van de xbox naar je receiver moeten leiden of je xbox met hdmi aansluiten op je receiver en vervolgens een hdmi van je receiver naar je tv.

Deel Deze Pagina