X-box 360 live aansluiten?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lover_boytje, 22 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lover_boytje

lover_boytje X-Box 360 Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox en wil zodra de 360 uitkomt hem zeker gaan kopen
    maar wil ook graag xbox live
    maar heb dat nu ook niet dus zou niet weten wat je daarvoor moeten hebben qua kabels en dergelijken
    ik heb chello cable internet op een pc beneden
    en de xbox 360 komt op mijn kamer op zolder
    kan dat en wat moet ik daarvoor hebben
    behalve een xbox 360 en xbox live paket
    kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt

ps heb het op de xbox site op gezocht maar snapte er weinig van en op chello.nl ook niet

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    werkt gewoon het zelfde als bij xbox live nu ... Kijk even in het live en networking forum ... of onder chello of routers of ics

zie chello en live
    zie router en live
    zie Internet delen en live

Verder heet de xbox ... xbox zonder streepje

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  3. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een ethernetkabel kopen, die douw je in je modem/router en het andere eind van de kabel in je xbox360 en je bent live!

maar als het goed is krijg je er een ethernetkabel bij, maar die zal wel niet zo lang zijn, ik heb vorige maand 1 gekocht 25 meter lang, 19,95 8)

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

dat is cheap man! minder dan een euri per meter

5. lover_boytje

lover_boytje X-Box 360 Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    :d

ja maar moet die kabel dan niet via de pc ? die moet toch niet direct in me modem ?

6. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch een modem, daar zit zon kabel in en dan doe je naar je pc om te internetten, maar als je die kabel nu eens uit je pc trekt, een hem bij je xbox erin doet, klaar is kees. of je hebt een router, dan heb je meerdere gaten, dus koop je een extra kabel van je modem naar xbox, dan hoef je niet elke keer hem eruit te halen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja die moet dan via de pc of je mopet een router kopen ... kijken even in de threads die ik heb aangegeven

Het heeft geen zin om nu al te gaan fantaseren

je hebt dus 3-4 opties

Directe verbinding
    Goedkoop
    directe verbinding. Elke keer kabel pc wissellen met xbox (langere utp kabel kopen). Dit kan alleen met een utp kabel

ICS
    Heb je een usb modem dan moet je een ics verbinding opzetten (nodige extra netwerk kaart (als je een utp modem hebt) en een lange kabel

Router
    Duurdere oplossing ... je sluit je modem aan op een router ... 1 kabel gaat naar je ps en de lange utp kabel gaat naar je xbox 360. Nodig utp kabel, router ... als je een usb modem hebt moet je ook nog een utp modem aanschaffen

Wireless Router
    Duurste oplossing. Je sluit je modem aan op een wireless router. Je sluit je pc draadloos aan met een draadlose netwerk kaart en je xbox met een wireless bridge (geen kabels nodig) . Je moet wel een utp modem hebben om deze op de router te kunnen aansluiten

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

De bovenstaande links die Fardo heeft gegeven, en deze informatie moeten je in ieder geval op weg helpen. Het werkt gewoon precies hetzelfde als bij de gewone Xbox Live.

Om het centraal te houden, sluit ik deze thread.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina