Eej mensen, hier weer een vraagie: Kan ik me x-box aansluiten op me hi-fi setje doormiddel van zo'n snoertje waar er aan de ene kant 1 stekkertje zit (die moet dus in me xbox ofzo) en aan de andere kant 2 stekkertjes (deze dus in me hi-fi setje)... Is dit mogenlijk en zo ja hoe? Alvast thx.. PAUL
Zoiets heet een cinch kabel Tuurlijk kan dat, met de bijgeleverde kabel zelfs, gewoon splitsen Heb ik toen ook gedaan met de kabel van mijn PS2, kan gewoon hoor Je kan natuurlijk ook zo'n third party RGB kabel kopen, daar zit vaak zo'n blokje aan met 3 cinch uitgangen, dan moet je een audio cinch kabel kopen en die op je hifi set pleuren.
hmz, kan je dat misschien wat preziezer uitleggen pls? Sorry dat ik zo als een nOOb overkom maar....tjsa.....ik ben eigelijk wel een nOOb.... Alvast bedankt m8 Paul
Er zijn verschillende mogelijkheden. Zelf heb ik de rode en witte kabel gesplit dwz een kabeltje gekocht die van 1 rode naar twee rode gaat en een kabel voor de witte (de gele kabel is voor het beeld) Ik heb dan 1 rode en witte naar de TV gebracht en samen met de gele mbv het scart blok op de TV aangesloten (dus beeld en geluid op via de TV) en de andere set rood en wit op de DVD ingang van de versterker aangesloten. Hierdoor ik altijd via de TV met beeld EN geluid spelen maar indien nodig (vb DVD's) de versterker erbij zetten Succes !