X-BOX bij Makro voor 452 EURO i.p.v. 462 EURO !

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ron, 20 mrt 2002.

1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de Makro folder al gelezen...en daar stond ie dan op de voorpagina...de X-BOX !! voor 462,20 EURO icl. BTW...vond het eigenlijk nog net iets teveel, eilde naar Duitsland rijden om hem daar voor 399 EURO te kopen....voor mij de dichtstbijzijnde X-BOX dealer in Duitsland...340 KM ...heen&terug, dus ongeveer 30-35 EURO benzine geld erbij...dus duitse X-BOX voor ca. 435 EURO....maar toen ik vanmiddag op de Makro-site keek...zag ik ...rectificatie !!! x-box kost geen 462 EURO maar 452 EURO !! ja....dat maakte de keus niet al te moeilijk meer...ik gelijk naar de Makro....X-box gekocht....met extra originele controller, dvd-kit en HALO....alle accesoires en games zijn ook goedkoper dan bij bijvoorbeeld F.R.S. of Mediamarkt....X-BOX games....64,95 EURO... dvd-kit...controller...alles scheelt zo'n 4 tot 5 euro !!
    ik kan nu mijn geluk niet op....x-box aansluiten aanzetten en wowww wat een mooi menu zeg !! na alles ingesteld te hebben...HALO erin...blijken daar ook allemaal demo's op te staan van andere X-box games !! erg mooi !! toen HALO spelen, nou mijn bek viel echt open van verbazing....zo mooi...zo strak...zo helder.....die graphics en gameplay en niet te vergeten het geluid !! nou ik heb echt geen spijt dat ik mijn PS-2 verkocht heb en nu een x-doos heb...integendeel ik ben dolgelukkig !!neem nou bijvoorbeeld de lengte van de kabels van de originele controllers....perfect...veel bewegingsvrijheid...en dan die breuk connector...perfect!! controller te groot ??? ben je mal , mijn buurjongetje kon hem met gemak bedien ! ook de trilfunctie werkt erg goed..nou ik ga kappen nu...weer verder met HALO spelen !! dus luitjes wilde jullie effe vertellen dat ie bij de MAKRO 452 EURO kost !!;)

2. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    geen krassen hoor !!

oh ja wilde nog even zeggen dat ik de gloednieuwe HALO dvdrom gecheckt heb op krassen nadat ik hem uit de verpakking haalde....maare niks....perfect...geen krassen !! nu na zo'n 5 à 6 uurtjes HALO te hebben gespeeld weer de dvd-rom bekeken ennuuhh nog steeds helemaal perfect !! GEEN KRASSEN DUS...NEE OOK NIET ALS IK HEM ONDER EEN LAMP HOUD...misschien heeft de MAKRO dus een goeie partij....of misschien is het inderdaad zo dat het maar bij een heel klein percentage het geval is dat krassen...weet het niet...maar in ieder geval 1 x-box meer die perfect is....niets op aan te merken....oh ja nog even over het formaat can de X-BOX...niet te grot hoor...wel zwaar, maar hij voelt en ziet er ook heel degelijk uit !:9

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt, leuke post :)

Ben blij dat jij het niet hebt, paar forum gangers wel blijkbaar!

Is slechte zaak, en ik denk dat in de toekomst MS geen thompson DVD's meer gebruikt!

4. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Worden dan die xboxen en games weer na een tijdje goedkoper in de makro?bijv. dat een spel dan maar 60 euro kost en en een xbox bijv.430 ofzo?:confused: ik hoop van wel:) :) :)

5. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    lees tog een keer andere topics door daar staat alles.
    Waarschijnlijk word de xbox niet gelijk goedkoper maar duurt het wel ff.

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk trouwens dat je je spellen beter bij de FRS kunt kopen... gewoon ff een gratis cocacolacard aanvragen (www.cocacolacard.nl) en hoppa 10% korting op gamez 8)

Bovendien maak je bij de FRS meer kans op het ruilen van een game als die zwaar tegen mocht vallen. Makro is wat ruilen e.d. echt zwaar ruk :mad: (spreek helaas uit ervaring)

7. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja daar heb ik geen probleem mee hoor (nog niet tenminste)ben 1 keertje teruggegaan met een tv ....bij de Makro...ze probeerden hem niet eens uit bij de klantenservice....gelijk een bon mee en een nieuwe halen...
    maar je misschien dat dat niet altijd het geval is....durf het niet te zeggen...die tip van die games bij FRS is wel handig....kun je meerdere games kopen dan op 1 zo'n kaart ? en hoeveel van die kaarten kun je aanvragen ??

groetjes...;)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tis een soort Yellow card volgens mij, gewoon steeds als je een game koopt ofzo krijg je 10% korting, koop je 1 game betaal je dus 69.99 - 6.999. Koop je 2 games betaal je dus (2x69.99) x 0.9..

9. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    oh werkt dat op die manier..hmm...zit er een leeftijdsgrens aan verbonden ofzo ?? nou ja ik kijk wel effe op die site..maar bij de Makro blijft toch ook een mooie aanbieding hoor...ik ben er tevereden over X-box voor 452 EURO !...en de accesoires zijn ook allemaal een stuk goedkoper...scheelt elke keer een euro of 5 ! toch weer meegenomen toch....en dan gaan we voor de games een COCACOLA kaart aanvragen en dan naar FRS ! nou de groeten....de tv is nu vrij beneden...dus ben weer met HALO aan de gang...ciao !;)

10. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Een vriendin van mij werkt bij de V&D en kan hem voor me kopen met korting..ben dan heeel wat goedkoper uit :D!

11. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    €420 euro ballen om precies te zijn zo krijg ik hem mischien ook:9

12. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    WTF dan kom je heel wat goedkoper als ikke uit...hmm!!

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    20% korting? is dus ongeveer 95 Euro toch op 479

14. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    GVD ik kan maar 5% krijge [​IMG]

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    k koop em gewoon in duitsland(media markt -zie andere topic(s))€399,-

16. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Veel game plezier! nu ik nog:eek:

17. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu niet meer

Ik kijk net op www.mediamarkt.de en daar staat de xbox gewoon voor 479 :'-(

18. Xboxy19

Xboxy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het ook net snik ben ik net weer te laat :mad: dan maar bij de makro halen helaas

Deel Deze Pagina