X-Box 'Clock'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Master Of Blades, 17 feb 2004.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit het eigelijk met die clock op de xbox?

elke dag moet ik hem weer opnieuw instellen.

is dat een fout bij mij of kun je dit oplossen?

wat heeft het voor gevolgen als ik de clock niet instel en gewoon op 'A' druk?

is de clock alleen maar handig of zijn er ook games die hier serieus gebruik van maken?

P.S. Ik kon geen goede thread vinden waar deze topic in pasde. mocht er toch een goede thread zijn en je deze thread closed, zeg dan even op welke ik verder moet kijken.

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Elke keer dat je je Xbox opnieuw aandoet stel je je klok opnieuw in? :confused: Haal je toevallig ook de stroomtoevoer van de Xbox af als je 'm uitdoet?

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De klok reset alleen als de xbox gedurende langere tijd geen stroom heeft gehad. Gaat de stroom 's nachts van je Xbox? Trek je de stekker eruit? Dan is dat de oorzaak.
    Reset de klok ook zonder dat de stroom eraf is geweest, dan is er denk ik iets mis met je xbox.

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 'm gewoon an de stroom laten zitten, het kost geen stroom volgens mij als je 'm gewoon uitzet.

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    ja, dat is het. Ik heb hem in een contactdoos zitten en als ik klaar ben, dan druk ik hem uit.

tnx

6. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    En over het feit of spellen gebruik maken van die klok, als je iets saved staat er ook bij wanneer je het hebt gesaved, dus daar wordt die klok ook voor gebruikt.

7. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal ook altijd de xbox eruit... maar als hij wel in het stekkerblok zat, en dan naar de kamer haal moet ik hem wel opnieuw instellen(dit duurt maar 2 minuten ofzo)

8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik laat de stekker er altijd gewoon in het stekkerblok zitten , da geld ook voor me PS1 & Playstation 2 :D

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb al moeite genoeg om telkens die scartcable te verwisseling bij het spelen op een andere console, als ik dan ook nog als die stekkers out elkaar zou moeten houden blijf ik bezig :D Mijn spullen blijven gewoon erin.. is toch verder niet schadelijk behalve als de bliksem inslaat? :)

10. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    stel dat de bliksem in je huis inslaat terwijl je zit te gamen....

dat is pas creepy , zit je net te gamen , valt je X Box uit (of een andere console of PC)

ik ,moet daar nie aan denken

hmm hoeveel kans heb je dat je ook dan onder stroom staat ?? :p

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    0% lijkt me, je hebt bij de controllers toch alleen plastic in je handen.

12. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    hooguit dat je Console over verhit raakt of uitvalt , en da je veel licht zal zien in je kamer.... ???

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Elke keer als er onweer is dan trek ik wel de stekkers eruit, het gevolg is dat ik volgende ochtend te laat op school ben :+

Ik ben het een keer vergeten en toen sloeg de bliksem een 10 meter verder in een andere staat in :eek: lucky ik :)
    Ramen enzo waren er daar uitgeknalt, ik schrok me de tering et was echt een ongelofelijke klap :{

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt ook een stekkerblok kopen met zo'n blikseminslagbeveiliging, dan kan je Xbox geen schokken stroom krijgen en dus ook niet kapot gaan bij blikseminslag. Overigens is het nog maar de vraag of het anders wel zou gebeuren... wie heeft er weleens blikseminslag gehad thuis?

15. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    gelukkig hebben wij in de buurt zo een afleider (nee nie zo een ding) maar een Kantoor van 70 a 80 meter hoog of zo , dus minder kans hebben wij :)

als het flink omweert gooi ik alles uit (PC,X box , Playstation 2 ect) ook stekkers enzo

je weet het nooit he :)

laatste tijd lijkt het wel of onweer erger woord , kwa geluid en aantal flitsen en zo (athans ik denk het)

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik haal ook atlijd alles eruit:

Better safe than sorry! :p

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    als het flink onweert ga ik lekker door met spelen, want het slaat gewoon niet in..:{

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja, niet echt thuis. Wel in de coax kabel! En dat was gelukkig op een tijdstip dat alleen mijn stereo set aanstond op tuner. Gevolg was dat heel mijn set naar zijn grootje was. Ach ja, je hebt niet voor niets verzekeringen he... :) Ik kreeg gewoon meer terug dan dat dat ding waard was geweest! :cool:

Deel Deze Pagina