X-Box connector onder XP ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Netrab, 19 mrt 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op http://www.xboxconnector.com kun je lezen hoe je met behulp van een gedeelde internet verbinding op een pc en het extra xboxconnector er voor kunt zorgen dat de x-box online kan (onofficieel).

Nu heb ik Xp en ik heb el een 2de netwerkkaart in mijn pc zitten die goed wordt herkend. Daar heb ik dus een 2de connectie van gemaakt naast de huidige kabelverbinding die via mijn eerste netwerk kaart gaat.
    Als ik dan de nieuwe aangemaakte verbinding dan zo configureer dat hij internet deelt met andere netwerk computers (de x-box dus omdat die met een crossed utp aangsloten zit op mijn pc). Dan doet mijn normale internet het niet meer?. Als dan die nieuwe aangemaakte connectie wil verwijderen wil ie dat ook niet meer doen.
    Ik kan dan alleen nog maar simpel die 2de connectie zo configureren dat het internet dele uit staat en dan doet internet het weer wel. Die connectie blijft blijkbaar omdat die 2de netwerkkaart er in zit.

Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan aanpakken onder XP?

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xp werkt toch heel simpel met dat programma thuis netwerk niets met tweede connectie:confused:

Deel Deze Pagina