Weet iemand hoe de disks van de Xbox games er zullen uitzien op de leeszijde ik bedoel: goud zoals de meeste DVD movie's, zwart zoals de PS (weet nie hoe die van de PS2 eruitzien want heb nog geen enkele in mijn handen gehad) of zoals een gewone cd? En welke kans zou er zijn om ze op een non-legale manier te verkrijgen (kopieren hé mensen, als het al lukt bij PS2 dan zou Xbox ook wel eens slachtoffer kunnen worden)
Ik stuur je ff door naar ons interview met Hans Jose van Microsoft Nederland daar staat het een en ander in over de kopieerbaarheid etc. kort samengevat : de games worden gebrand op DVD-9 die nog niet kopieerbaar is, microsoft hoopt dat die machines pas 1 tot anderhalf jaar na de us release op de markt komen (die dvd-branders die ddvd-9 aankunnen) maar er zullen altijd handige mannekes zijn die er een weg omheen vinden denk ik.. van die kleur weet ik niet ik denk zelf dat ze zilverkleurig ofzoiets zullen worden (onderkant), pakte er net een DVDzone'tje bij en daar was de onderkant zilver
hmmm ik ga hans emailen volgens mij vindtie niet zo cool dat ik belde ik weenie, kon hem niet pijlen whahah maar hijs wel cool geloof ik verder
Bij ps2 verschilt de kleur. Ik heb tekken tag dies blauw. Dan extreme fm cd dies donkerder blauw. Rayman cd dies gewoon zilver maar het is wel een dvd. En dvd film is ook zilver van onder tenminste onze gone in 60 seconds.
Mijn gone in 60 seconds dvd is lekker goud wat maakt het trouwens uit watvoor leur de onderkant van de cd is? wat erop staat interesseert mij meer
ik heb gone in 60 sec op divx.. kheb wel DVD speler in PC en binnekort ook gewoon zon ding voor onder de TV, maar interesseer me er nog niet zo in, in die DVDtjes, misshcien wel als we zon ding voor onder de TV hebben ofzow..
Nou soms maakt het uit als je de dvd versie ergens van wilt en je je niet wilt laten afschepen met een cd versie Boeit idd niet zo.
gone is 60 seconds vond ik niet echt gweldig....eigelijk helemaaaaaaaal niet. wel amusant daar niet van maar het ging nou niet over iets dat me interreseerde....waar ging die ook alweer over...
ik niet. dat wijf is (soms) lelijk, en auto's kunnen mij al helemaaaaaaaaaaaaaal niet boeien vroem vroem ofzo. ik ken alleen audi TT verder opel enne uhm me moeder rijd in een volkswagen geloof ik. lekker boeiend hoe snel een auto kan. ik kan me reet tog sneller afvegen dan jij whahahahahah naja dat gaat nergens over, misschien ben ik gewoon raar ofzo?
kijk snelheid geeft gewoon een kick, moet je eens buiten gaan karten, omdat je zo laag zit lijkt het nog eens veel harder
jah snel je kont afvegen geeft een kick! anyways, ik vind het niet echt boeiend. stomme dingen auto's carmageddon is cool..
Karts gaan eigenlijk dus onwijs langzaam een beetje scooter rijd ze er dus uit Maar race karts gaan daar in tegen weer onwijs hard zeg. Van het weekend staan kijken, gaat 3 keer zo hard denk ik dan karts waar normale mensen in mogen racen.
heb nog nooit hier in nederland gekart, maar op vakantie wel en die dingen gingen iets van 80 km per uur. Dan gaan die race karts dus iets van 240? das wel erg hard.
Ik heb het over nederland en het hangt nog van de baan af en indoor en outdoor. Maar racekarts halen wel 150 hoor, mischien nog wel sneller als ze er op zijn afgesteld bijv op assen.
weet je wat ik denk ? Ik denk dat er binnen een half jaar een stukkie software is waardoor je Xbox spellen op je PC kunt spelen. Dat is ook de rede waarom ik geen Xbox koop. Teveel PC spellen die in een mum van tijd ook op de PC verschijnen of (wat ik al zei) via een stuk modificatie software ...
wat hebbie dan nog aan de console, ik bedoel, het is toch veel leuker om voor de tv op de bank te gamen..