yowyowyowww..Tha Alpha iz back in tha buisiness....thanks 2 Wouter.. how y'all X-BoX Gamaz doin'?Kben back en heb n question 4 ya guyz...... We've all hebben gezien dat Consoles come and go..*ps*pfahahhaa..Maar tha real question iz...Iz the Box here 2 stay??MS steekt er veel geld en tijd in..maar Iz hij here 2 stay?Over wordt ie outdated door een ander secret console?? *PS3?*.. Personal opinion: van wat ik nu gezien heb..gaat ie roeleren hij heeft de meest uitgebreide functionz..great FX en beglofd goede games en gameplay..He's here 2 stay...
Wow damn, vaag taagebruik man, en het is ook nogeens veel te vroeg Maar ik denk dat je op dit moment nog weinig kan zeggen. Ja er zijn wel screenshots/filmpies van games maar kan jij de feel van de games opmaken uit die 2 dingen. Ik iig niet. Je kan wel zeggen dat sommige games, DOA 3 bijv, er veelbelovend uitzien. I have spoken
check deze post van de almachtige chil dawg G: Mirik http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=25 het word spannend!!!!!
PS3 duurt nog wel n jaartje of 3, ze willen eerst de PS2 uitmelken en nu de PS3 wel helemaal goed maken. Xbox heeft al vele grafische effecten op de grafx kaart zitten die de NGC en PS2 niet hebben, daardoor kan de Xbox gewoon nog veel meer processor snelheid (wat die ook meer heeft) gebruiken om andere effecten te creeeren.. daar loopt die dan sowieso op voor, ena ls je de launchlist ziet van de NGC is dat niet echt wow
Zal wel niet, ik heb er nog nooit van gehoord.. (wel vorig jaar ofzow, stond er iets in de PU over n nieuwe console, maar of dat deze was.. bij die console kon je echt alles upgraden, dus newe procesor enzow, dus meer n pc..) Check mijn reactie op dat news artikel.. Ze hebben gewoon te weinig tijd om nog mensen overtehalen, games te maken etc. zal wel weer zon tellsell apparaat worden
Dat ding is gewoon precies een gamecube met dvd niks speciaals aan ofzo. I think zelf that de Xbox een ripped pc is going to be.
maybe het zal like dat zijn misschien not I weet it not uhm, ik vind wel interresant hi speelt gamecube spellen dus spelletjes hoeven ze neit voor te zorgen, het klinkt een beetje raar en nutteloos inderdaad....
RedFox legt het maar is uit DAT DING IS GEWOON EEN GC MET EEN DVD-SPELER ERIN, NIKS, IK HERHAAL NIKS SPECIAALS DUS, HET MEESTE GELD DAT DAT DING OPLEVERT GAAT OOK NOG NAAR NINTENDO begrijpen jullie het nou
Ja en erbij vermelden (zoals ik je al paar keer heb zien doen) dat jij het nieuws al eerder had dan wouter heeft ook weinig nut.
ja ach, zijn probleem, laat em lekker bij zijn xdome.. wanneer werd die ook weer geupdate? volgende week? nee wat dan? ow over 2 maanden.. zo gaat het altijd bij die gasten, maarja Ik denk nog steeds dat die 'nieuwe' console het totaal niet gaat redden..