X-box kopen in duitse mediamarkt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door visje, 18 mrt 2002.

1. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb gekeken op de duitse mediamarkt site en daat si ie 90 euro goedkoper. Nu eerst een paar vraagjes. Zou je met je xbox die je daar gekocht hebt in de nederlandse mediamarkt gaan als je problemen hebt? zoals krassen (zal wel niet kan wel gebeuren). Is de x-box zelf ook duits of is het te veranderen?

alvast bedankt

mzzl

2. Xboxy19

Xboxy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of e er hier mee terug kan weet ik niet maar je ken wel alles instellen in engels :D

3. Dabo

Dabo Guest

ja je kan er ook hier mee teruggaan is namelijk een concern en we zijn een europa

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat je dan gewoon terugmoet naar Duitsland..

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wij gaan misscien dit weekend naar essen ofzow. en dan kopen m`n ouders em gewoon(mag er dan nog niet mee speluh:'-( :'-( )

6. Xboxy19

Xboxy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem donderdag halen in herzogenrath

7. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ga je hem donderdag halen.....

ken ik niet mee dan....wil er ook eentje in Duitsland kopen
    wil je wel meebetalen met brandstof...wordt je x-box ook weer goedkoper !:p als het klopt dat je uit den Haag komt...dan kom je langs mij (breda)...kijk maar....wel of niet even goede vrienden...
    groetjes..
    ron.

8. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    anyway...waar ligt herzogenrath....is dat de dichtst bijzijnde winkel in duitsland vanuit Nederland.....??
    en welke winkel is dat dan...?

groetjes,
    Ron.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    snik snik snik... ik kom er net achter dat ik geen 399 euro heb laatstaan ook nog eens voor eens spel.
    m`n moeder zegt nu ook: wij willlen best de xbox kopen als je het tot de laatste eurocent afbetaalt(nu zul je denken HEEl normaal nee lees maar: ) ik mag em dan pas hebben als die laatste eurocent is afbetaalt....
    NOG geen xbox voor mij

... misschien wilt m`n vader em missschien kopen:p

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    lOL :) Dan kan je beter wachten en dan dat geld gaan sparen/werken ervoor, dan heb je kans dat de Xbox alin prijs gezakt is :D

11. Xboxy19

Xboxy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he ron als het lukt dan ken je wel mee maar me vader rijdt dus het is nog niet zeker maar dat hoor je dan nog van me en het is in de winkel mediamarkt en ligt aan de overkant van kerkrade

12. pietje

pietje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Herzogenrat dus......daar ga ik em me zaterdag ook halen!!JAJJAJA Eindelijk heb ik em zaterdag binnen!!! YEEEEHAAAAAAAAAAA

13. Xboxy19

Xboxy19 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yepz herzogenrath :D

14. Ikroelz

Ikroelz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daßt is bij de nieuwstraat ik woon er 15min lope vannaf :D

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    net de x-box gekocht...woww wat een juweel !

Nou Xboxie19, je krijgt er zeker geen spijt van...heb net de x-box gekocht bij de Makro...was ie de aanbieding..stond in de folder voor 462 Euro, maar was een foutje...moest 452 Euro zijn en daar heb ik hem dus ook voor gekocht...wilde eerst naar Duitsland, maar ja moet ik 345 KM rijden...dus kost mij ook weer 30 -35 Euro aan benzine...plus zit ik misschien met de garantie te kloten ! Heb er Halo bij gekocht en een extra controller +dvd-kit...ik zette hem voor het eerst aan...wowww alleen dat menu al...zeer mooi....lekkere lange kabels aan de contollers...dus eindelijk meer bewegingsvrijheid en ja daar is zeer goed over nagedacht...een connector in de kabel dat mocht er iemand tegen de kabel aanlopen dat je x-box niet uit de kast pleurt...je connector schiet dan simpelweg los !! bravo MS...HAIL TO THE KING !! HAIL BILL voor zo'n mooi juweeltje !

ps...HALO is erg mooi zeg...wowww niet normaal meer heb net met een maat zitten spelen in de coöperate mode...moet je met zijn tweeën tegen die aliëns knallen...echt super !!

16. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Tipje, koop je games in NL :)
    En volgens mij kun je voor garantie ook gewoon bij NL mediamarkt terecht. Maar dat kun je beter ff vragen :) zijn altijd zeer behulpzaam bij mm wat dat soort dingen betreft. Service vind ik echt erg goed daar.

Deel Deze Pagina