1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] x-box live is not found

Discussie in 'Games' gestart door jordo, 21 mei 2004.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al sinds november xbox live.

    Nu is het geval dat als ik een paar dagen niet xbox met xbox live, ongeveer 2 dagen, dat me xbox live het niet doet, xbox live doet het dan pas weer na 4 dagen of meer, dit vind ik behoorlijk iritant maar ik weet gewoon niet wat eraan de hand is, ik heb een sweex router en chello classic en als ik wel op xbox live zit heb ik nergens problemen mee, geen lag enz. Als ik dan ga trouble shooten zegt hij dat alles is aangesloten alleen enzo maar "x-box live is not found" zegt ie dan op ut laatst.

    Met de search funxctie kon ik niets vinden met een soortgelijk probleem dus heb ik maar even een nieuwe thread aangemaakt.

    Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, of is er iets fout me me router instellingen ofzow????

    als je het weet please simpel uitleggen want heb GEEN verstand van routers en internet verbindingen.

    Alvast bedankt

    Greets jordo
     
  2. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt chello er niet gewoon uit?
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, anders zat ik nu niet achter me pc een beetje te nietsen ;)
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Omg.. Hoe had hij dit anders kunnen posten 8):+:+

    Ik had dit ook laatst, check je firewall instellingen en kijk of de benodigde ports open zijn (Ik weet ze even niet uit m'n hoofd), mijn probleem was daarna gewoon opgelost :)

    /edit Poorten gevonden, komen ze:

    TCP 3074, UDP 3074 en UDP 88
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kom ik bij de router instellingen om de poorten te veranderen?, zie bij software nrgens sweex staan ofzow
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ga anders naar zoeken in je computer en zoek naar de map van je router. Meestal staat het ook in je boekje aangegeven. Na een ihnterent storing heb ik ook is gehad dat internet het wel deed, maar live niet. Dan moet je je modem resetten.
     

Deel Deze Pagina