mischien loop ik achter maar ik wil met mijn neven een clan starten op live maar mijn broer heeft ook live dus weet ik niet of het zin heeft op live te kopen kan ik en mijn broer tegelijk online op 1 xbox en 2 xbox live acounts (ik wil geen geust zijn )
Maar als je met 2 accounts op 1 Xbox wilt spelen, heb je dan niet sowieso een tweede live-setje nodig? (voor de tweede account?) Btw,Ik lees al een tijdje mee op deze forums en mede dankzij jullie en XBW heb ik eindelijk aan de verleiding toegegeven .. Ben nu ook trotse bezitter van een Xbox..sinds een week
Hij zegt ook dat hij een 2e setje aanwil schaffen. Hij wil alleen zeker weten of je met 2 verschillende acounts tegelijk op 1 xbox kan spelen, en dat kan. En gefeliciteerd met je aankoop
Gefeliciteerd met je aankoop, geen slechte keuze gemaakt. Maar hoe gaat dan dan met die 2 accounts? Moet die ander zn memory stick meenemen ofzo?
kan als je bijv met een vriend zijn xdoos gaat anders is het net zoals een saved game daar kan je er toch ook meer van hebben
De accounts moeten zowiezo op de hdd staan!!! Dat kan je dan doen door account recovery, account copieren van een Memory Unit.... of een nieuw xbl account op de xdoos activeren
verplaatst naar xbox live & networking Ja het kan .. je kan totaal 8 accounts of je Hdd zetten en je kan als het spel het toestaat met meerdere accounts tegelijkertijd spelen.
Niet waar, accounts hoeven niet op de hd te staan. Als je je account alleen op je memorycard hebt is dat al voldoende maar dan moet je memorycard er wel de heletijd inzitten als je speelt.
Het kan, biivoorbeeld MechAssault en Unreal Championship ondersteunen dat. Voor een tweede account heb je wel een tweede Live setje nodig. Alleen ondersteund Ghost Recon geen 2 players tegelijk