[XOne] X-Box Live: Wat en hoe?

Discussie in 'Games' gestart door SijmeZ, 19 mei 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik snap nog niet echt goed wat dat xbox live is, ik weet natuurlijk wel dat je ermee op internet tegen elkaar kunt spelen maar wat moet je ervoor hebben? moet je bijv. een xbox live cd kopen en dan installeren? btw, ik heb gewoon isdn, zou het dan mogelijk zijn om xbox live te spelen?

SijmeZ

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    (voor de zoveelste keer) (er zijn genoeg threads over)

Je kan nu nog niet met je Xbox Rechtstreeks op het internet spelen. er zijn ook nog geen spellen die daarvoor (xbox live) gemaakt zijn .

Nu kan je echter wel Online spelentegen mensen over internet.

met een Programma dat je Xbox op internet zet tegen andere mensen . Dit kan nu bij HALO en THPS2x . de meest gebruikte programma's zijn Gamespy Arcade en XBconnect ..

Gamespy arcade staat ruim beschreven in andere Threads(onderwerpen hier op het forum) ..

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ok bedankt

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat snapt ie zelf ook nog wel dat het er nog niet is hij wil gewoon weten hoe het inelkaar gaat zitten eerlijk gezegt weet ik et ook niet precies:+

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    e3 anyone?

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er wordt HEEL veel over Xbox Live bekend gemaakt op de E3, over 5 dagen

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niemand weet nog hoe het precies in mekaar gaat zitte, dat word op E3 HELEMAAL bekend gemaakt (4/5 daagjes nog).

Het idee is dat jeregistreerd je bij MS als een "Xbox Live!" user krijgt een password en username. Met een Broadband connectie (Kabel, ADSL) je Xbox aansluit en dan je spel in de Xbox doet. In het spel zit de internet software verwerkt en kan je via een menu je maatjes opzoeken (via de namen waarmee je registreerd bij de Live! Service) en spellen starten of joinen.

Per maand betaal je een vast bedrag (rondde 10euro ofzo)aan MS voor extra service en allerlei extra's.

8. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus die knakker kan niet met z'n isdn lijntje online gamen. lullig voor hem

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, gelukkig kan hij vrij makkelijk overstappen op ADSL als hij panet internet heeft enzo

Deel Deze Pagina