hee ik heb een vraagje en misschien kan iemand hier hem toevallig beantwoorden. zoals jullie misschien weten heeft elke x box een eigen naam. nou heb ik een probleem mijn box heette eerst jack en nu heet ie gee. (nick) maar de x box van een vriend van mij heet ook zo. nou hebben we het probleem dat als we halo willen linken hij ons alles laat doen een game maken etc maar hij vind uiteindelijk die andere x box niet nou denk ik dat het aan die naam van de box ligt dus.......... waar of hoe kan ik hem veranderen?? b.v.d.
Dit kan bijv. in DoA3. De naam die je daar invoert wordt vanzelf de naam van je Xbox. Edit/ Tedje dit kun je zien in Halo als je een multiplayer game speelt. Op het laatste schermpje wat je dan krijgt - waar ook alle spelers en teammode details staan e.d. - staat de naam van je Xbox.
UHM MAAR met DOA3 heb ik de naam van EIN ingevuld omdat ik hem als char zo kon krijgen dus nu ????? heet ie EIN ? ]:- HAHA leip
je naam staat bijv boven je box als je twee x boxen linkt om halo tegen elkaar te spelen op een bepaald moment staan daar de namen van alle xbox-en met daaronder alle spelers die mee willen doen op die box
Dan ligt het dus niet aan je naam. Ja waar het wel aan ligt, ik zou het niet weten. Heb je Moto GP met dezelfde kabel gelinkt? Anders zou ik het niet weten. Ja misschien moet je het gewoon vaker proberen, haperde de game gewoon een keer. Of misschien was de disc vies of is hij beschadigd. Veel succes ermee!
EIN! daar heb ik al vaker tegen gespeeld! Heten zoveel xboxen EIN of ben je gewoon zo vaak online? Mijne heet Walla Walla Nee dat maakt indruk...
Nee je Xbox neemt de naam aan van de naam die jeinvult bij eh survivor mode in DoA (als je in de top10 komt, wat heeel erg makkelijk is, ik als fighter-noob haalde het in 3 minuten :{). In Mad-Dash kan je het ook veranderen geloof ik
Die van mij heet Shadow Vind ik wel een chille naam, maar ik heb liever dat ie mn eigen nixk heeft... Kan het veranderd worden?
Rustig maar aap! Er staat alleen voor DOA, wat als je geen DOA hebt? Shiiiit, hou je mond als je niet normaal kan praten....:r
Volgens WouteR kon het misschien ook nog in MadDash. Maar Shadow was dus de naam die je Xbox heeft gekregen bij de productie? Mijne heette iets van Dopey ofzo haha.