X-box nog goedkoper ???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kitt, 22 mei 2003.

1. Kitt

Kitt I'm 2 Fast for ya

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net op inetrnet en kom daar gewoon nieuwe x-boxen tegen voor 179$ das dus maar 153€ ...

weet iemand of deze prijsverlaging ook in nederland komt

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is het normaal dat als een xbox hier 199 euro kost, hij in amerika voor 179 dollar over de toonbank gaat... dat er schommelingen in de koers tussen euro en dollar zijn maakt niet zo veel uit als je het mij vraagt...

3. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    word me toch mooi, heb mijn xbox 2 maanden gelden gekocht voor 300 euro met halo en segapack, kan ik hem nu al bijna voor de helft krijgen.Ik denk dat dat wel naaijerig is van bill.

4. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom?

MS(of intertoys) bied iets te koop aan. Jij bent bereid er het bedrag voor te geven. Jij hebt je product binnen voor een acceptabel bedrag en de winkel heeft zijn centjes binnen.

Nu word dat product goedkoper. Oké wat ben je er precies op achteruit gegaan?
    HELEMAAL NIETS.

5. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    ehm zo'n 100 euro ben ik misgelopen denk

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo je hebt er toch drie games bij??
    Producten worden altijd goedkoper in de computerwerld, mijn pc die ik drie maanden geleden kocht koop ik nu ook voor een paar honderd euro minder... so be it.

7. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    ja alright then

8. Zneeser

Zneeser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @robberto:
    Had je maar langer moeten wachten :)
    En zo kun je natuurlijk blijven wachten want de xbox zal nog wel goedkoper worden na een bepaalde tijd :)

9. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel goedkoper kunnen ze trouwens niet gaan, want anders draaien ze verlies op de apparatuur en productie die ze gebruikt hebben

10. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het doel van ms is ook niet om winst te draaien met de console, ze proberen eerst klanten aan zich te binden door lage prijzen en dan winst te maken met de spellen.

11. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die draaien ze sowieso nu al ;)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze prijs is (voorals nog) alleen in Amerika. ik denk niet dat dat ook in Europa het geval zal worden. prijsvraling is laatst nog geweest!

13. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

waarom niet een prijsverlaging is best mogelijk

14. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deden ze al toen ze em voor de volle bak prijs op het begin($299, €479) verkochten. Maar de apparatuur wordt ook goedkoper steeds omdat het veroudert.
    Maar microsoft moet de winst dus uit de games halen.

15. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als ik Microsoft was zou ik em voor 50 euri/dollar verkopen.....vrijwel zeker dat iedereen dan voor xbox kiest, of de ps2 gaat ook mee....

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    @Roberto: heb hem gekocht voor 300 euro zonder iets erbij! Maar ik heb er nu al wel ruim een jaar plezier van! Lager wordt ie denk ik(de prijs)

17. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    roberto ik heb hem ook voor 300 :) en ik heb er nog eens 200 tegen aan gegooid voor modden. So be it.
    Ik had Halo + Sega Pack + PGR erbij :) komt omdat ik connecties had binnen de games shop waar ik hem kocht.
    Mocht ik pgr gratiz meenemen :)

18. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht voor 300 euro en kreeg een DVD-kit, Halo, Jet Set Radio Future en Sega GT 2002 :D

19. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had m gewoon vanaf het begin al gehaald.. volle mep 479 euro.. 2de controller erbij gekocht.. dvd kit.. plus HALO erbij.. was meteen 670 euro's ofsow kwijt haha maar is 't altijd wel waard geweest

Deel Deze Pagina