Deze week dus ook maar een X-doosje gehaald, met Halo erbij. Erg leuk spel, loopt lekker. De dvd-functie is ook vrij goed moet ik zeggen... Alleen wat me toch wel irriteert: het schokken of verspringen van sommige filmpjes in de spellen. Dan bedoel ik met name de intro van Halo. Een paar keer als er een groot schip in beeld komt, gaat dat erg haperend door het beeld. En mannetjes de door het beeld lopen verspringen opeens een stukje. Ook een Warthog (Jeep) komt erg schokkerig het beeld in gereden, tegen het einde van de intro. Verder heb ik nog een demo-cd waar je ook een klein beetje ziet dat de filmpjes niet helemaal vloeiend gaan, bv. bij een filmpje van Rallisport Challenge. Het is me nu wel opgevallen, dat het alleen gebeurt wanneer de camera een langzame "pan" (geloof ik) maakt, dus langzaam draait rond een bepaald object in beeld. Bij snelle bewegingen van de camera schokt hij juist niet. Het schokken gebeurt altijd op dezelfde momenten in de filmpjes. De speldvd's zijn in perfecte staat, zonder enig krasje dus daar zou het niet aan moeten liggen. Zou het toch nut hebben om bv. Halo nog eens om te ruilen (heb m al 1 keer geruild omdat op de vorige een grote kras zat )? Moet ik eens met Microsoft gaan bellen over evt. reparatie anders? Of moet ik gewoon niks doen en is het normaal wat ik hier beschrijf, kunnen mensen die Halo hebben bv. er eens naar kijken? Het vervelende is nl. dat ik niemand anders met een X-Box ken, dus ik kan niet vergelijken. Hartelijk dank alvast voor de hulp, want ik begin er toch een beetje vervelend gevoel over te krijgen.
met halo heb ik geen haperingen in de films misschien heb jij de xbox op pal60 staan, en dat het daarom schokt of je dvd drive is niet goed, maar denk eerder dat het aan je instelling van de frequentie ligt ofzo
Wel vaag inderdaad, ik heb nog nooit 1 hapering bij halo gezien. Misschien toch effe je xbox omruilen
Ik heb de X-Box op Pal 50 staan, niet op 60. Dus daar kan het ook niet aan liggen. Dus ik heb de pech dat ik net weer een rotte X-Box heb gekregen... Kan ik die klote helpdesk weer gaan bellen.
Same here. Het zijn kleine haperingen, valt sommigen misschien geeneens op. Weet precies wat je bedoeld, met de jeep en het schip.
Hm, vreemd. Veel mensen hebben dus hetzelfde, maar ik hoor ook veel mensen die er geen last van zeggen te hebben? Zouden zij er dan niet zo op letten, of hebben wij gewoon pech met een X-Box die wel hapert..
Ik zie het soms ook iets schokken maar een vriend van mij viel het niet eens op. Vanmiddag ook ff de demo van Amped voor de zoveelste keer gekeken, die schokte op een gegeven moment ook een keer. Bij een volgende keer was het weg. Ik denk dat je er maar niet teveel aandacht aan moet besteden, het lijkt me sterk dat het een fout is want dan zou ie om de zoveel tijd moeten schokken (omdat ie moet cachen ofzo).
Ik heb echt van alles al geprobeerd, 50h 60h, maar dat schijnt alleen maar uit te maken als het spel het daadwerkelijk ondersteund. De standaard kabel en advanced scart kabel. Ik heb maar de conclusie getrokken dat het aan de xbx ligt.
Ga jij hem nog ruilen/laten nakijken? Ik zelf denk dat ik maar eens de helpdesk ga bellen, ik stoor me er nl. nogal aan.
Halo maakt geen onderscheid tussen 50 en 60hz, daar ligt het dus niet aan. Ik zou gewoon ff teruggaan met je HALO DVD, en een nieuwe vragen
Halo hapert inderdaad een beetje hey op mijn xbox hapert halo ook een beetje in somminge filpjes, ik weet bijna zeker dat dit echter nix te maken heeft met je box, het is gewoon programeer werk, sommige mensen zien die framerate drop beter als andere, vooral als je erop gaat letten zie je ze, just relax, je hebt een vol jaar garantie, als het nou toch iets blijkt te zijn kun je altijd nog ff bellen naar klanten service cya dude,
umm mijn tv, hehe huub ik denk niet dat het aan mijn tv ligt het ligt er gewoon aan of je het ziet of niet, zoals ik al zei: "sommige mensen zien het niet" omdat ze mischien niet beter gewend zijn of zo, hehe dag huub
Ik heb het met Halo gehad bij de laatste scene dat je binnen 6 min. met je wagen naar de overkant moet scheuren als het ff druk werd op het scherm schokte ie best erg verder nog nergens meegemaakt......