X-box te koop incl HALO

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door borkaenjo, 2 dec 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borkaenjo

borkaenjo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik ben nieuw op dit forum maar heb mischien een interesante aanbieding voor iemand. Op dit moment heb ik twee X-boxen thuis waarvan ik er 1 verkoop. De console is incl. het spel HALO. Alleen moet je zelf een 100 W stroom converter erbij kopen. De prijs is: fl. 2000,-. Dit door de hoge verzendkosten vanuit Canada (UPS) en bij de duane hebben ze er nog een flinke schep bovenop gedaan. De console is natuurlijk eerst te bezichtigen (alleen voor serieus geintereseerden).

2. Yrunry

Yrunry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij gek geworden man je kan hem bij DVDbox office kopen met halo voor nog geen 1000 piek en dat is met verzend kosten. En aangezien ze het opsturen als gift hoef je ook geen belasting te betalen dus 2000 piek is een beetje heel erg overdreven.

3. borkaenjo

borkaenjo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij werden ook als een gift verzonden, toch werd bij de duane bepaald dat er nog eens fl. 400,- BTW betaald moest worden. Dat is altijd een risico die je loopt bij verzendingen vanuit het buitenland met een snelle service. Je kunt ook gewoon laten verzenden en dan is dat ding 3 weken onderweg, en wie weet wat er dan allemaal ermee gebeurt. Misschien is het voor jou teveel maar zijn er mensen die zo'n ding meteen morgen al in huis willen hebben. En dat kan.

4. Yrunry

Yrunry Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF 400 piek btw hoe duur was die xbox van jouw dan want als je 400 piek btw betaald dan was je xbox zonder btw al ongeveer 2000 piek dus dat kan nooit want jij bied hem aan voor 2000 gulden.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij probeert gewoon wat geld te verdienen joh ;) Gewoon bestellen bij psxshop.nl :)

Of je moet wel HEEL erg graag een Xbox hebben.. maar 2000,- voor 1 xbox en 1 game is wel beetje te veel :)

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    OMFG!...zou ik het welk doen?? ff denken...NEE!..toch maar wachtend :D

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed idee :) Dit is wel erg duur :p

8. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    hehe...mjahwel..toch iets te duur jah..:D

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz sorry hoor ik wil niet vervelend doen, maar wettelijk is het zo dat je voor buitenlandse producten geen BTW, of hoe ze het in Canada ook mogen noemen, niet rekenen. Dit betekent dus dat je taxfree je product thuisgestuurd moet krijgen, zelfde is in nederland het verhaal, als jij vanaf hier naar brazilië iets verkoopt, mag jij daar wettelijk geen btw bij rekenen. Dus knulletje die zijn xbox verkoopt, als jij nou 's ff een mooi prijsje voor je pappa van maakt, geef ik jou een tip hoe je je 400 ,-- teveel betaalde btw terug kan krijgen.

;)

Peace out

P.s. moet jij mij dan even helpen met een LEUK prijsJE en een 100 v. adapter of zoiets. Ciao

10. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    moehahaa!!!!....

11. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Simpel maak er maar 750 van, dan praten we verder. Je verkoopt het hier in nederland toch niet voor meer dan 1000, wij kaaskoppen zijn cheap cheap, ben je daar nog steeds niet achter gekomen :) Laat maar weten als je wil, heb je morgen meteen 750,-- op je rekening en ik een box in mijn bezit. Je vermeldde trouwens "mensen die echt geïnteresseerd zijn", nou ik ben het kom maar op. Ik bedoel je verkoopt me geen nieuw apparaat hij is al 2 weken of zo uit, wie weet wat jij ermee hebt gedaan, ik wil gewoon doos en al en spel en controller alles, direct 750,-- voor jou, is dat goed?

Peace out

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja die douane ambtenaren gooien er wat moeilijke termen doorheen en verwachten dan allemaal geld :)

13. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    en bij sommigen lukt het nog ook ;)

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar het is zo, of hij lult en wil wat geld verdienen, of hij is gewoon flink genaaid. Dus ik help hem, 750,-- en ik neem, deal? Voor duurder raak je hem ECHT niet kwijt vriend, geloof me.

15. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat me trouwens verbaasd is het volgende: in canada kost de box nu $ 699 met 1 spel, vanuit gaan dat canadese dollar 1,35 waard is, op dit moment. Dit komt nog niet neer op 2000,-- al zou er nog 's btw bij komen, dus serieus geen gein. Ik bied 750,-- voor je systeem, wel moet hij nieuw en in een goede staat zijn, anders doe ik het niet. Ik koop hem van je voor 750,-- laat maar even weten of je er tevreden mee bent.

Peace out

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach dit werd ook gedaan met de PS2, iedereen kocht er 2 of 3, om die dan later flink te verkopen omdat ze wisten dat er weinig PS2's in voorraad waren.. zo haal je je PS2 kosten eruit..

17. borkaenjo

borkaenjo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He ponkx, weet je wat, voor fl. 750,- kun je ze morgen alletwee op komen halen.... Oh nee sorry, daarvoor kun je alleen de verzend en tax- kosten komen betalen. Kijk, over een prijs kan altijd onderhandeld worden. Maar vraag dan eerst meer zakcentjes aan je pappie en mammie. Bestel hem maar bij PSX shop of waar dan ook,... en ga maar lekker zitten wachten tot dat ding er een keer komt , of dat je aan de beurd bent. Anderen,... morgen kun je al HALO spelen.

18. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmz

Ten eerste moet je meer pindakaas eten om mijn pappie en mammie erbij te betrekken, mammie overleden pappie huis uit en gaat inmiddels hertrouwen. Ennuhh centjes? Weet je wat laat maar zitten, als ik is een keer nix te doen heb op mijn werk, leg ik er wel beslag op. Rara wat ben ik?

Peace out

Laatst bewerkt: 2 dec 2001
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yep PONKX heeft het daar vaker over gehad, deurwaarder ist niet?

PONKX, ik geef jou 100,- en dan neem jij ff die zooi in beslag en geeft het aan mij k? ;) Of wordt ik nu opgepakt voor frauderen ofzo..

20. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een eed afleggen, dus dat betekent dat je niet zomaar beslag legt op iemands goederen/salaris/uitkering. Maar er valt altijd wel wat te verzinnen, zoals een contract aanmaken bij bijv. een rabobank, een klant van ons, en vervolgens dat die debiel met zijn xbox ooit een lening heeft aangevraagd en nooit heeft terugbetaald. Je kan alles verzinnen! Dan kan het wel :)

Peace out

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina