Bij de volgende vestigingen van Dixons kun je terecht voor de Experience Tour: 14, 15, 16 december 2001 in Groningen 14, 15, 16 december 2001 in Leeuwarden 21, 22, 23 december 2001 in Utrecht 28, 29, 30 december 2001 in Den Haag 28, 29, 30 december 2001 in Nijmegen 4, 5, 6 Januari 2002 in Haarlem 4, 5, 6 Januari 2002 in Rotterdam Go Ahead Make My Day.. http://www.msn.nl/xbox/default.asp met dank aan Arjen die me dit heeft geinformeerd
OMFG!...ik heb vandaag op de doos gespeeld in Rotterdam in de Bijenkorf (?!)kliep zo rond met mn vriendin en zag opeens een stand van de doos staan..en natuurlijk moest ik er ff op spelen..Abe's Oddysee...OMFG wat een vloeiende beeld en gameplay..heb er ofcoz maar 2 min op gespeeld ofzow mn vriendin was belangrijker...hehe maareh Controller was ook heel goed...perfect wel bijna te zeggen..THE X IS MINE!
ik heb vandaag ook gespeeld, bij mirik paar uur WOW!! enne ik krijg hem misschien morgen of over morgen zelf!!
ik heb die van mij al besteld bij futurezone! met halo! en daar hoef je geen reserveringskosten te betallen! en bij de andere wel! 100 euro! :r
Waarom komen ze niet naar een of ander boeren dorp (gendringen aub) en gaan ze daar bij een willekeurig huis (mijn keet) naar binnen om te vragen of iemand in dat huis de Xbox wil testen.. Dat zou me wel cool lijken Of ze gaan gewoon naar Doetinchem en poffen er 1 neer.
ehm in NL en de UK is er die Xbox Xperience, of dat ook in Belgie is.. we zijn nog niet ingeschreven bij het belgische persbureau voor MS..
Dit klopt hoor. Ik heb een vriend bij MS, ze zijn duidelijk een serieuze pre-launch acti aan het voorbereiden. Blijkbaar zullen er op verschillende plaatsen in heel Belgiƫ (shops, cafes, discos...) xbox demo stands gezet worden, en dit zou binnen een paar weken ten laatste van start gaan. Dus boodchap voor hun persbureau: jongens, we wachten op u!