yo gamerz Ik ben een fervent gamer van 30 j(vinden julie oud!!! he lol) Ik ben al jaren gek op men pc en heb ook een x-box gekocht en die machine is echt vet man,das 1 punt. Maar deze week heb ik me ook de cube gekocht en die is ook echt wel mega,er zullen altijd voor en tegenstanders zijn maarja that's life en iedere console heeft zen eigen pro's en contra's mijn goede raad maak je nie druk over wat de beste is want er komen toch weer nieuwe uit......... en game er gewoon op los en als het geld er is koop ze gewoon allemaal greetings el barto from belgium
zo willen we het horen iemand die niet consoles afkraakt maar ze allemaal heeft persoonlijk vond ik de cube niks maar als jij er plezier van hebt, mijn zege heb je have FUN
Yo El Barto ! Het toeval wil dat ik ook 30 ben En ook in het bezit ben van een X-Box Én een Gamecube ! Ik ben ook gek op beide beestjes dus je staat hier niet alleen in (ook met je leeftijd niet gnagna....) Tevens heb ik een Dreamcast en een N64.....oh ja en Vectrex staat ook nog ergens stof te happen ! En natuurlijk een PC ! Al met al is mijn motto : Best of both (in dit geval : all) worlds !
Shit zeg, dan voel ik me echt oud (34). Maar ja je bent zo jong als je je voelt en gamen houd je geest jong. Ik heb ook de keuze moeten maken NGC of XboX. Mijn keuze voor de xbox is drieledig: - Ik kan er DVD's op afspelen (zo heb ik het aan mij vrouw verocht ) - Ik DENK dat er meer volwassen spellen voor gaan uitkomen. - Release lijst met games trekken me meer aan. De NGC is ook een pracht machine alleen overheerst bij mij nog steeds het mario gevoel. (dit is mijn persoonlijk gevoel !) Zelf hou ik meer van Race en actie game's. En die zijn er nu al meer voor de xbox Tja of het een goede keus is geweest zal de toekomst uitwijzen. Groeten Frank ( the old guy )
El Barto,.... me is Broes en ik ben ook 30 Heb de GC nog niet geprobeerd en zal hem ook niet kopen. Heb hier twee PCs staan (om lekker tegen of met elkaar te kunnen spelen) en zo'n lekkere xdoos. Dus daar heb ik al mijn handen vol aan. Maar zou wel gewoon eens een keertje erop willen spelen om te kijken wat het is. Greetz.
Ik (bijna 29) ben zelf (samen met mijn vrouwtje, 23 ) in het bezit van de X-Box, GameCube en de PS2. Wij zijn voorstanders van het GAMES aanbod. En tja de ene goede game komt gewoon uit op de ene console en de andere ..... Wij zijn samen voorstanders van het bezitten van alle consoles, ze hebben allemaal zo hun eigen kwaliteiten. Gamen Rulez, op welke console dan ook. ....er blijft natuurlijk altijd een voorkeur....
Zoals je ziet hier, de meeste mensen die beide consoles hebben zijn al weer een stuk ouder, de 'haat' tegen een andere console komt juist door pubertjes (hmm hoe oud was ik ookweer?) die maar geld hebben voor 1 console en de andere console zwart willen maken om hun eigen koop te eh *komt ff niet op het goede woord*
Kijk 's ik ben niet zo oud, maar ik vind wel dat de mensen in dit topic tenminste smaak hebben. Gewoon er lekker op los gamen en niet zeiken welke nou goed/beter is. Screw that shit! Gewoon spelen, ik heb mijn PS2 en PSX nog, ik neem over ca. 3 a 4 maanden een NGC en natuurlijk heb ik de doos ook in huis. Game On!
er staat geen leeftijd op games he, mijn pa is er 46 en die speelt ook veel games, zijn favoriete game blijft c&c, daar krijg ik hem precies ni van af greetz, Nitroke BTW ik ben er 19
Uhh, je bedoelt "rechtvaardigen" ? Ennieweej, je ziet idd vaak bijv. op gamers.nl dat als het maar ff over *een* console gaat dat er ook meteen vreselijke flamewar lostbarst, echt niet normaal meer...
Joh dat zijn allemaal kiddies. Ik snap bij voorbaat niet waarom je jezelf moet belemmeren door een MERK. Mij boeit het niet, sony, ms, nintendo. Al is het zeeman die een meesterlijk console uitbrengt, koop ik meteen. Entertainment is erg belangrijk in ons leven. Lang Leve Gaming!!
Kben 14 heb de X doos en wil nog een NGC kopen, als er maar gegamed kan worden (Ik moet idd nog ff sparen voor een NGC )
wat een oude mannen hierzo..... ik ben 15 maar ik heb ook weinig tegen de gamecube...vind de controller wat minder dan de xbox maar er komen later nog wat erg goeie games uit: metroid prime en zelda enzo...dan pas koop ik er 1.
ja ik ga er ook nog 1 kopen ... later dit jaar denk'k ... controller ligt wel goed in de hand, misschien iets teveel knoppies ... goeie games/weirde games ---> pikmin, celda, monkeyball , PD zero ... mzzl Munch and Abe
ik ga binnekort ook een cube halen als er een paar titels uitkomen die me aanspreken. p.s. thanx opa's ik voel me weer jong (23jr)
Ouwe lullen bende rulzzzzzz Geintje hoor, viel me gewoon op dat er echt wat oudere mensen hier zijn. Vind ik wel cool namelijk, laat zien dat niet alleen jongeren gamen, maar dat ook de oudere mensen kunnen genieten van een potje knallen met Halo. Ciao
ow ... *slaat zichzelf op voorhoofd* celda = zelda cellshaded (zoals cel damage en JSRF) Ja? Zo duidelijk? mzzl Munch and Abe