Eigenlijk een simpele vraag waar ik op de fora geen antwoord heb kunnen vinden; werkt de X box met alle televisies met scart? Bij mij lijkt het er in ieder geval niet op, ik heb geen signaal, op geen enkel kanaal. Het is een kleine TV, supertech en een jaar of 6 oud.
De Scart-aansluiting is een Internationale standaard norm. De video+geluid zal daarom altijd moeten werken. Kan zijn dat de Supertech geen RGB ondersteund. Probeer eens over te schakelen (TV of Xbox ) naar normaal video-signaal.
Wat Melbuuln al zegt het is een internationale standaard norm en tv's van een jaar of 6 oud horen dat wel te hebben. Je hebt het over dat je op geen enkel kanaal signaal hebt van je xbox. Als je de xbox aanzet springt je tv over het algemeen op het externe kanaal van je tv, zodat je met je xbox kunt spelen. Bij sommige tv's is dat niet het geval. Dan moet je hem handmatig op het externe kanaal zetten. Op de afstandsbediening zit wss een knop om hem over te schakelen. Bij ons thuis staat er een vierkantje met een pijltje erdoor. Dit is niet bij elke afstandsbediening zo. kijk bij de scart aansluiting op de tv of er een symbool staat, vaak is dat hetzelfde symbool die bij de knop op je afstandsbediening hoort. Als je de knop hebt gevonden druk je hierop en als het goed is schakel je dan gelijk naar je externe kanaal. Als je tv 2 scart aansluitingen heeft kan het zijn dat je 2x op die knop moet drukken. Je kan ook de handleiding van je tv lezen daar zal het wss ook in staan. Ik hoop voor je dat het lukt