Ik had vanmiddag iemand aan de telefoon van de x-box helpdesk over een vraag die ik had omtrend mijn x-box tijdens het gesprek gaf zij mij per ongeluk aan dat er volgende maand een intresante actie op stapel staat op het moment dat ze uitgesproken was zie ze dat ik dit niet gehoord had (ja ik ben gekke henkie) maar ze deed nogal geheimzinnig is er van enige actie al iets bekend bij 1 van jullie???? ik wil nl een nieuwe box kopen maar mischien is het nu wel intressant om nog ff te wachten
Ben ook van plan een nieuwe te kopen, dus ben ook wel benieuwd! Ik denk dat het een "Ninja Pack" wordt ofzo, met daarin een Xbox, 2 controllers en (je raadt het al) Ninja Gaiden.
zou heel goed kunnen Glimaxter maar ze kunnen mischien ook wat met de prijs gaan doen ik heb echt geen idee maar geheimzinnig deed de dame van x-box service wel werkt er niet iemand van jullie bij dat service center en kan die nog een beetje info lekken?
De xbox kost sinds maart 2004 nog maar $149,- in de V.S... Het zou dus ook een prijsverlaging kunnen zijn naar 149,- euro. Dat zou wel verklaren waarom ze er verder niets over zei, want het kost Microsoft dan 50 euro (per verkochte xbox) wanneer zij dat aan jou zou gaan vertellen.
Komt ook een Ninja Gaiden pack, vanaf 13 julie ofzo. Maar denk niet dat dat de actie is, als die er komt
Kijk 149,- euro voor een box dan wordt het allemaal erg intressant om te wachten als dit het is dan kan je er een spel naar keuze bij kopen voor bijna hetzelfde geld
Inderdaad! De prijsverlaging zit er wel dik in, gezien dit een paar maanden geleden dus al in de V.S. is gebeurt (we lopen weer eens achter hier in Europa :{).
Dat zou heel goed kunnen, die prijsverlaging. Hoewel ik eigenlijk een pack met twee games erin leuker vind. Als het twee goede games zijn, tenminste. En dat is veel goedkoper voor MS bovendien.....
Met die prijsverlaging .... worden die xbox packs dan ook in prijs verlaagd ? Want ik ben van plan volgende week die Xbox entertaiment pack te kopen (Met top spin en PGR2) Maar als die volgende maand 150 gaan kosten wacht ik nog wel effe.
Weet ik, ik werk daar ook... maar eigenlijk mag die nog niet verkocht worden... dus hij zal waarschijnlijk nog ff voor 2 weekkies verdwijnen
er komt wel een soort ninja pack dat had ik ergens gezien ik weet niet meer waar maar goed, er zou ook een prijsverlaging komen deze zomer