wie kan me zeggen of xbox live per maand geld gaat zuigen of dat ik het gewoon gratis via mijn kabelaansluiting spelen?
Had ergens gehoord dat het zo rond de prijs van een spel zou gaan kosten. Dat zou dus betekenen dat xboxlive voor het eerste jaar 70 euro zou gaan kosten. Weet niet zeker of dit klopt.
kijk nou eens een keer op de site!!!! 49 DOLLAR voor Voice communicator Revolt ofzo iets degelijks en instalatie software (memory card niet zeker) 1 jaar xbox live edit: dit moet toch echt bij de XBOX live gedeelte!
betale moet ge nu de koste van je modem betale (gelijk bij uwen pc) of moet ge extra betale (kheb adsl dus als ik een apparte lijn moe betale moek geen xboxlive en
Re: betale en nu in het nederlands? maarruh.. je pc heeft niks met xbox live te maken, en alles zit al in je xbox om via je ADSL verbinding zo via xbox live online te kunnen gamen
Re: Re: betale dus als ik de kabel van mijn pc naar modem in mijn xbox steek en de andere kant in mijn adsl modem dan kan ik online gamen met alleen de klosten van mijn adsl en niet nog appart bijbetalen?