Morgen begint het, wat zijn jullie verwachtingen van X02 in Sevilia. zal Europa belangrijker worden voor microsoft of zullen ze zich nog steeds voor het grootste deel op de US en Japan focussen. En hoe zullen ze het gaan regelen met xbox live? En natuurlijk de games. Ik hoop op meer steun van Microsoft voor de xbox in europa en in het speciaal de benelux, want voor mijn gevoel worden we achtergesteld en onbelangrijk gevonden. en dat stoort mij.
Het is zeker, maar de officiele announcement ove rare verwacht ik, misschien met een demo van een rare game op xbox, zeker een paar aankondigingen van nieuwe games, wie weet paar van rare.
Haha, nee denk nou na, het is de X02 in Europa...Waarom zouden ze het daar over Japan gaan houden als er net de Tokyo game Show is geweest? X02 Europa, gaat logischerwijs over Europa....
idd ik hoop gewoon info over Xbox Live : Release data Europa/Nederland. Prijs. Manier van betaling voor Europa. Verder, tsja er zullen ongetwiijfeld wat spellen worden aangekondigt (vorig jaar was dat RSC en Brute Force geloof ik)
Ja, ga er wel vanuit.... Ik verwacht Rare sjit.. Nieuwe Xbox Live game, hopelijk.. Iets met Project Ego... En nog wat sjit. En bovenstaande dingen.. Ow ja.. kakuto chojin, panzer dragoon enz..
Oja natuurlijk Er is trouwens meer info over Xbox live. Een heel interview zelfs ergens gevonden op het net vers uit Sevilla. Klik hier.